۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۴۵۳۳۵
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

اسرائیل با حمایت و بمب‌های آمریکا مردم غزه را به شهادت می‌رساند

اسرائیل با حمایت و بمب‌های آمریکا مردم غزه را به شهادت می‌رساند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه درغزه هرچهار دقیقه یک نفر به شهادت می‌رسد،گفت: اسرائیل با حمایت و بمب‌های آمریکایی مردم غزه را به شهادت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دبستان دخترانه ارشادی در جمع دانش آموزان گفت: نزول قرآن، امامان و پیامبراکرم (ص) و همچنین وجود پدر و مادر و معلم نشانه مهربانی خداوند نسبت به ما است.

وی لزوم دوری از فریب شیطان اشاره کرد و با بیان اینکه شیطان قسم خورده همه بندگان خدا را گمراه کند، افزود: بد حجابی و بی حجابی و موشک باران منازل مردم، بیمارستان‌ها و مدارس و قتل عام مردم و کودکان غزه نشان از خوی شیاطین انس است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه درغزه، هر چهار دقیقه یک نفر را به شهادت می‌رسانند، اظهار داشت: اسرائیل با حمایت و بمب‌های امریکایی مردم غزه را به شهادت می‌رساند.

به گفته وی هر یک ساعت ۱۵ نفر و در یک شبانه روز ۳۶۰ نفر و طی ۲۰ روز گذشته ۷ هزار و ۲۰۰ از مردم و کودکان و زنان بی پناه غزه از سوی رژیم غاصب اسرائیل به شهادت زسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه اگر ایمان داشته باشیم قدرت خداوند فراتر از همه قدرت‌ها است، از هیچ دشمنی ترس و هراس نخواهیم داشت گفت: امام خمینی (ره) با اعتقاد به قدرت خداوند از هیچ ابر قدرتی ترس و هراس نداشت و خطاب به تهدید آمریکا می‌فرماید، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی به لزوم خوب درس خواند دانش آموزان اشاره کرد و با بیان اینکه باید خوب درس بخوانید تا به اوج قله‌های علمی برسید، افزود: پدر و مادر همه امکانات را برای درس خواندن فرزندان خود آماده کرده اند و دانش آموزان باید قدردان باشند و من درس خواندن نسبت به تقویت ایمان خود نیز اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و پیشرفت‌های علمی جوانان ایران دانست و اظهار داشت: امروز ایران در اوج عزت و اقتدار است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات