۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۴۵۴۸۹
نمایند ولی فقیه در کاشان:

امام زادگان، کانون تقویت ایمان هستند

امام زادگان، کانون تقویت ایمان هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام زادگان کانون تقویت ایمان هستند، گفت: اهل بیت (ع) کریم‌تر از آن هستند که با احسان ما مساوی برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جلسه خیّرین کنگره سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع)، گفت: امام زادگان کانون تقویت ایمان هستند.

وی با اشاره به اینکه امامزاده سلطانعلی این امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان نه تنها در ایران بلکه خارج از کشور هم مورد عنایت است، افزود: عناد دشمن با امام زاده‌ها و با این گنبد و بارگاه مشخص است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در خاطرات مسترهمفر آمده، اسلام ۲۳ نقطه قوت دارد و برای شکست اسلام باید این ۲۳ نقطه را نابود کنیم که یکی از این ۲۳ نقطه قوت امام زادگان هستند که باید با خاک یکسان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: بر اساس تئوری همفر بود که بیش از صد و اندی سال قبل وهابی‌ها اقدام به تخریب بقیع کردند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امام زادگان کانون تقویت ایمان هستند، اظهار داشت: اگر برای خاندان اهل بیت (ع) کمترین کاری انجام دهیم آن‌ها معدن رحمت هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان برگزاری کنگره علی ابن باقر (ع) را یک کار خیر دانست و با اشاره به اینکه راه‌های مختلفی برای انجام کار خیر از جمله ساخت مدرسه، ساخت حوزه علمیه، ساخت مصلی، کار‌های عام المنفعه و ساختن مسجد وجود دارد، افزود: علاوه بر این یک راه مناسب دیگر کار خیر نیز وجود دارد که آن نیز ترویج امام زاده سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: اهل بیت (ع) کریم‌تر از آن هستند که با احسان ما مساوی برخورد کنند، چرا که رفتار آن‌ها بهتر از رفتارما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه زحمات ائمه اطهار (ع) برای استقرار دین است افزود: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، من از میان شما می‌روم، اما دو ثقل اکبر «قرآن» و ثقل اصغر «اهل بیت» را برای شما به یاد می‌گذارم.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، اگر به من دسترسی ندارید به دیدار فرزندان من و یا یک مومن، یا یکی از سادات بروید مانند این است که به دیدار پیامبر رفته اید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات