۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۴۵۵۲۳

واگذاری اراضی به تمام متقاضیان طرح جوانی جمعیت ظرف یکسال آینده

واگذاری اراضی به تمام متقاضیان طرح جوانی جمعیت ظرف یکسال آینده
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ۵۰۰ هکتار زمین برای متقاضیان جوانی جمعیت در استان نیاز است، گفت: امیدواریم ظرف یک سال آینده بتوانیم به همه متقاضیان جوانی جمعیت زمین مورد نیاز را واگذار کنیم.
به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا،بهزاد شاکرمی در حاشیه آماده سازی ۱۲ هکتار زمین در بروجرد در قالب طرح جوانی جمعیت در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: آماده سازی زمین ۱۲ هکتاری معروف به طیاره بروجرد انجام شده است و ۱۷۳ قطعه به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز طرح جوانی جمعیت در بروجرد یکصد هکتار است،‌ خاطر نشان کرد: مقدمات الحاق و تامین زمین مورد نیاز طرح جوانی جمعیت در بروجرد انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال اقدام مناسبی در واگذاری زمین به متقاضیان انجام بدهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ده هزار متقاضی قانون جوانی جمعیت در استان داریم، عنوان کرد: زمین مورد نیاز برای این تعداد متقاضی ۵۰۰ هکتار است که در حال تامین اراضی مورد نیاز و الحاق اراضی به شهرها هستیم؛ امیدواریم ظرف یک سال آینده بتوانیم به همه متقاضیان جوانی جمعیت زمین مورد نیاز را واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه آماده سازی ۵۰۰ هکتار به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: مقدمات تامین یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی اراضی طرح جوانی جمعیت انجام شده است.

واگذاری اراضی به تمام متقاضیان طرح جوانی جمعیت ظرف یکسال آینده

ارسال نظرات