۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۴۵۵۳۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسمانی از آثار مهم ورزش است

کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسمانی از آثار مهم ورزش است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسمانی را از دستاورد‌های مهم ورزش دانست و بر لزوم تلاش برای افزایش سرانه فضا‌های ورزشی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار با مدیران هئیت فوتبال اصفهان، نطنز و کاشان، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسمانی از آثار مهم ورزش است.

وی با اشاره به اینکه خداوند همت‌های بلند را دوست دارد، افزود: شما باید در همه مسائل مادی، علمی و معنوی و ورزشی افق‌های بالا را در نظر بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تلاش متولیان ورزش برای افزایش سرانه فضا‌های ورزشی تأکید کرد و اظهار داشت: ورزش نیازمند چشم انداز و آینده نگری است از رو با تعین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می‌توانید به اهداف خود در چشم انداز ترسیم شده برسید.

وی از تهیه زمین برای ورزش به عنوان یکی از چالش‌های پیش روی متولیان ورزش نام برد و اظهار داشت: تهیه زمین برای زیر ساخت‌های ورزش پروسه‌ای زمان بر است که امید است با پیگیری و تعامل با استان مشکل زمین ورزشی هرچه زودتر برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان برای رفع مشکلات زیرساخت ورزش، یادآور شد: شهید مطهری می‌فرماید برای انجام هرکاراختیاری به دو پیش نیاز اقناع عقلی و تحریک احساسات نیاز است.

به گفته وی متصدیان ورزش باید بتوانند در این دو زمینه تدبیر داشته باشند تا خیرین را به سمت وسوی سرمایه گذاری در ورزش ترغیب کنند و خیرین نیز قانع شوند افزایش سرانه ورزشی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ورزش می‌تواند به سلامتی فرد و جامعه کمک کند، اظهار داشت: نیاز‌های امروز ورزش باید برای خیرین تبیین شود تا با کمک هم یکدیگرمشکلات را برطرف کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات