۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۴۵۶۲۷
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌و‌گو با رسا:

حضور پرشور مردم در انتخابات چشم دشمنان نظام را کور خواهد کرد

حضور پرشور مردم در انتخابات چشم دشمنان نظام را کور خواهد کرد
نماینده مجلس خبرگان رهبری وظیفه امروز ملت ایران را حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برشمرد و گفت: شرکت و حضور چشم گیر در پای صندوق های رای چشم دشمنان نظام و انقلاب را کور خواهد کرد.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مسائلی که در قانون اساسی پیش بینی شده مسئله مجلس خبرگان رهبری است که با آرای ملت انتخاب می شوند و اگر برای رهبری مثل زمان امام خمینی (ره) مسئله ای پیش بیاید، مهم ترین وظیفه مجلس خبرگان پیشنهاد فردی به عنوان رهبر آینده و سپس تصویب به عنوان رهبر کشور و نظام می باشد.

وی افزود: خبرگان رهبری پس از ارتحال امام مقام معظم رهبری را انتخاب کردند و تا به امروز بیش از سه دهه حضرت امام خامنه ای کشتی انقلاب اسلامی را ناخدایی و رهبری می کنند و ان شاءالله تا ظهور حضرت حجت (عج) این رهبری به پشتیبانی مردم امتداد پیدا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اعضای مجلس خبرگان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، اظهار داشت: مجلس خبرگان بر لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و برادران مسلمان فلسطینی تاکید دارد و چون سرزمین از آن مردم فلسطین می باشد تحرکات حماس و مردم فلسطین دفاع از خود می باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه مجلس خبرگان در حد و حدود خود نسبت به روشنگری گام هایی را برمی دارد، خاطرنشان کرد: هر کدام از اعضای مجلس خبرگان رهبری در حد خود نسبت به مسائل مختلف تبیین و روشنگری هایی دارند، هرچند دستور اصلی به فرمان رهبر معظم انقلاب هست و ما به عنوان یک سرباز تابع ایشان هستیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه استقامت و پایداری ملت ایران در راه انقلاب اسلامی ستودنی است، تصریح کرد: وظیفه امروز ما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت و حضورچشم گیر در پای صندوق های رای است چرا که هر یک رای ما تیری بر قلب دشمن می باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی افرود: مردم با انتخاب کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری کشور نقش دارند همچنین با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در واقع در انتخاب رهبر و سرنوشت کشور خود وارد می شوند و تاثیرگذار خواهند بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: چشم دشمن با حضور مردم در صحنه های مختلف اعم از راهپیمایی ها و انتخابات کور شده و اینبار نیز با حضور گسترده در پای صندوق های انتخابات کورتر خواهد شد.

ارسال نظرات