۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۴۵۸۴۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

فریاد مردم جهان علیه ظلم از مقدمات ظهور است

فریاد مردم جهان علیه ظلم از مقدمات ظهور است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیزاری و فریاد مردم علیه ظلم را مقدمه ظهور امام زمان(عج) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) بلوار شهید چمران، گفت: بیزاری و فریاد مردم برعلیه ظلم مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

وی به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل درغزه اشاره کرد و افزود: حدود چهل درصد از خانه‌های مسکونی غزه با بمب‌های آمریکا بطور کلی ویران شده است.

امام جمعه کاشان ادامه داد: امروز نیز آمریکا با استفاده از نفاق مردم دنیا را به بردگی گرفته است و خودش را مدعی حقوق بشر می‌داند، اما بیشترین و بدترین ظلم‌ها را بر علیه بشریت مرتکب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: استاد شهید مطهری می‌فرماید، قرن پانزده قمری، قرن نفاق است و امروز با عنوان زن، زندگی، آزادی، بدترین ظلم‌ها را به زن انجام می‌دهند.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب با وجود همه مصیبت‌ها و غصه‌هایی که از غزه داریم، اما جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه سبب بیداری جهانی شده است و مردم کشور‌های انگلستان و آمریکا فریادشان برعلیه ظلم بلند شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان شکایت اجتماعی از ظلم جهانی را مقدمه ظهور امام زمان (عج) دانست و اظهار داشت: فریاد بیزاری مردم جهان از ظلم ظالم استکبارجهانی و خواهان منجی شدن خود مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی و بصیرتی مسجد امام حسین(ع) بلوار شهید چمران و نصب تصاویر امامین انقلاب، حاج قاسم نشان دهنده جهت گیری صحیح این مسجد دانست و گفت: این مسجد یکی از مساجد تراز است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات