۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۴۵۷۸۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بهترین ذخیره برای آخرت، تقوای الهی است

بهترین ذخیره برای آخرت، تقوای الهی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بهترین ذخیره برای آخرت را تقوای الهی دانست و گفت: داشتن تقوا به انجام واجبات و دوری از محرمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبستان پسرانه علی ابن ابی طالب (ع) گفت: بهترین ذخیره برای آخرت داشتن تقوای الهی است.
وی در رابطه با تقوا ادامه داد: برای انجام هر کاری نیاز به برنامه ریزی دقیق است و برای سفر آخرت نیز ازهم اکنون و در این دنیا با تقویت تقوا باید برنامه ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در کاشان پرهیز از هر آنچه که مانع رسیدن به بهشت است را تقوا دانست و اظهار داشت: کنار گذاشتن موانع در اقامه نماز، حفظ قرآن و یا کسب شاگرد ممتاز در درس از جمله مصداق‌های تقوا است.

وی افزود: تقوا برداشتن موانع سد راه تقوا با تبعیت از فرامین خداوند و دستورات خداوند است که تأکید بر احترام از والدین و خوش رفتاری و مهربانی با پدر و مادر دارد.
به گفته وی انجام واجبات و دوری از محرمات تقوا است و خداوند آنچه را واجب کرده است انجام دهیم و آنچه را حرام کرده است از آن باید پرهیز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بهترین ذخیره برای آخرت را تقوا دانست و با بیان اینکه سفرآخرت همراه با موانعی است، افزود: بزرگترین مانع سفر آخرت شیطان است از این رو باید شیطان را که دشمن ما است را بشناسیم و فریب لبخند او را نخوریم.

وی در ادامه با توصیه به دانش آموزان برای اهتمام داشتن به درس و تحصیل گفت: رشد و پیشرفت کشور در گروه خوب درس خواندن و داشتن علم است و ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس از داشتن سیم خاردار نیز محروم بود امروز با پیشرفت علمی خود در اوج عزت و اقتدار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر دشمن شناسی از سوی دانش آموزان، اظهار داشت: در دوره امام حسین شمر دشمن امام بود و در دوره امام رضا (ع) مامون دشمن امام رضا (ع) بود و آن‌ها را شهادت رسانیدند، امروز نیز آمریکا دشمن امام زمان (عج) است.

وی یادآورشد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا بیش از ۳۰ روز است که هر ده دقیقه یک کودک و هریک ساعت ۶ نفر و هرروز ۱۴۴ نفر فلسطینی را به شهادت می‌رسانند، از این رو باید دشمن را بشناسیم و فریب لبخند او را نخوریم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات