۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۴۵۵۷۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم حمایت مسئولان از مشاغل خانگی بانوان

لزوم حمایت مسئولان از مشاغل خانگی بانوان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم حمایت از اشتغال بانوان در خانه تأکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی کاشان به مصوبه حمایت از اشتغال بانوان در خانه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب درهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان که با موضوع پایداری خانواده و زیست عفیفانه برگزار شد، گفت: شورای فرهنگ عمومی کاشان به مصوبه حمایت از اشتغال بانوان در خانه نیاز دارد.

وی به لزوم حمایت از اشتغال بانوان در خانه تأکید کرد و با اشاره به اینکه پایداری خانواده و زیست عفیفانه در گروه اشتغال بانوان در خانه است، افزود: حمایت و تسهیل گری مشاغل خانگی نیازمند تشکیل کارگروه با حضور مسؤولان شهرستان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: مسؤولان شهرستان با حمایت‌های خود و ایجاد جذابیت مشاغل خانگی بانوان را به سمت و سوی صنایع دستی و مشاغل خانگی تشویق و ترغیب کنند.

به گفته وی با رونق بازار مشاغل خانگی و صنایع دستی ویژه بانوان ضمن اینکه همزمان ایجاد اشتغالزایی و خانه داری و همسرداری به همراه خواهد داشت در تربیت فرزندان نیز نقش محوری خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مصوبه حمایت از مشاغل خانگی و صمایع دستی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان اشاره کرد و افزود: با رونق کسب و کار‌های مشاغل خانگی اقتصاد خانواده‌ها نیز رونق خواهد گرفت.

همچنین حسن اربابی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان از اشتغال ۱۲ هزار نفر از بانوان شهرستان کاشان در واحد‌های صنعتی این شهرستان خبرداد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی سبب گرایش بانوان اشتغال در واحد‌های صنعتی شده است، گفت: اشتغال بانوان در واحد‌های صنعتی در اینده می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است، در جلسه از زحمات تفویضی مسؤو سابق ستاد ستاد اقامه نماز کاشان تقدیر و تجلیل شد و حجت الاسلام تواضعی به عنوان سرپرست جدید ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان معرفی شد.

شایان ذکر است، ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان به صورت مستقل زیر نظر تهران فعالیت می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات