۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۹۷۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

از تمام توان خود برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات استفاده کنیم

از تمام توان خود برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات استفاده کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: باید از تمام توان خود برای حضور و مشارکت بیشتر استفاده کنیم تا مشارکت حداکثری محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان، گفت: یکی از مصادیق خوش اخلاقی تواضع است.

وی به برخی از فراز‌های مهم فرمایشامات رهبرمعظم در انقلاب در دیدار با فقهای شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان اینکه تأیید صلاحیت‌های قانونی و امنیتی وظیفه هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات است، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: باید از تمام توان خود برای حضور و مشارکت بیشتر استفاده کنیم تا مشارکت حداکثری محقق شود.

وی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، گفت: از پنج فرزند حضرت زینب (س) دو فرزند او در کربلا به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضرت زنیب (س) از حضرت خدیجه سکینه و وقار، از حضرت زهرا (س) عصمت و حیاء، از امیرمومنان (ع) فصاحت و بلاغت، از امام مجتبی (ع) حلم و بردباری و از امام حسین (ع) شجاعت و قوت قلب را به ارث برده است.

وی همچنین با تبریک روز پرستار به پرستاران به ویژه پرستاران غیررسمی «همسران جانبازان» گفت: همسران جانبازان حدود ۴۰ سال از جانبازان خود در خانه پرستاری می‌کنند.

به گفته وی پرستاران واقعی کسانی هستند که با وجود اینکه می‌دانستند همسر آن‌ها جانباز است، اما با جانبازان ازدواج کردند، پرستار واقعی کسی است که با اخلاق و رفتار و ایمان خود سلامت بیمار را به او هدیه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در شهرستان کاشان ۴۴ خانه بهداشت، ۲۹ خانه بهداشت روستایی و ۸ مرکز خدمات بهداشتی خدمات رایگان ارائه می‌دهند که برخی مردم از آن اطلاع ندارند.

وی افزود: پرستاران اصل حقوق خود را به موقع دریافت می‌کنند، اما اگراضافه کاری آن‌ها معوق شده است که در مقایسه با استان‌ها و شهرستان‌های دیگر، تنها یک ماه معوقه دارند که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای پرداخت به موقع اضافه کار پرستاران باید اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به حوادث غزه و رذالت و خباثت دشمن اشاره کرد و افزود: از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا کنون آمریکا و اسرائیل روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان برای باطل خودشان هزینه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با دعوت از مردم کاشان برای کمک‌های مالی به غزه به ویژه کادر درمان، پزشکان متمکن و جراح گفت: کادر درمان و پزشکان متمکن نصف روز از حقوق خود را برای کمک به مردم غزه اختصاص دهند.

وی ادامه داد: رذالت و خباثت دشمن سبب شده تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت برسند که از این تعداد ۳ هزار شهید هنوز از زیر آوار خارج نشده است و ۴۰ درصد از منازل مسکونی شمال غزه به کلی تخریب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هدف رژیم کودک کش اسرائیل از حمله به غزه را اشغال همه فلسطین اعلام کرد و با اشاره به قدرت جبهه مقاومت، با بیان اینکه تصور دشمن بود این بود که موشک‌های انصارالله یمن به اسرائیل نمی‌رسد، گفت: فرود یکی از موشک‌های انصارالله درمصر سبب شد تا انصارالله یمن قدرت موشکی خودش را به رخ دشمن بکشد.

به گفته وی در حالیکه ۷۶ ژانرال عالی رتبه رژیم غاصب اسرائیل در اسارات جبهه مقاومت قرار دارد، اما آمریکا که حتی تا دیروز اعلام می‌کرد حماس باید نابود شود امروز به این نتیجه رسیده تا جمهوری اسلامی ایران واسطه شود تا حماس آتش بس را بپذیرید.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در صحنه بین الملل نیز تجمعات میلیونی درانگستان و نیویورک آمریکا سبب شد تا وزیر کشورآن‌ها جمعیت میلیونی کشور خود را تروریست معرفی کند و در شب همان روز مجبور شود استعفا بدهد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات