۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۴۶۱۰
نماینده ولی فقیه درگیلان:

امام خمینی ملت ایران را با اسلام ناب آشنا کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که امام راحل با آغاز انقلاب اسلامی معنویت را در جامعه ایرانی گسترش داد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب، ‌ملت ایران را با اسلام ناب ‌محمدی آشنا کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار با کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، در رشت، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی‌(ره) ملت ایران را با اسلام ناب و حقیقت شریعت محمدی آشنا کردند.

وی با بیان این که امام خمینی‌(ره) با آغاز نهضت عظیم اسلامی صراط مستقیم را به ملت ایران و ملت های آزاده جهان نشان دادند، افزود: نقش امام راحل در ایجاد تحولی ساختاری در جامعه ایرانی کاملاً مشخص است و امروز می توانیم به خوبی این تحولات را مشاهده کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به این که امام راحل با آغاز انقلاب اسلامی معنویت را در جامعه ایرانی گسترش داد، بیان داشت: ترویج فرهنگ دینی و قرآنی نیز از دستاوردهای بزرگ امام  راحل برای ملت ایران بود که امروز آثار و برکات آن در لایه‌های گوناگون جامعه ‌مشهود است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: متأسفانه عده‌ای از افراد که در زمان حیات ایشان به امام نزدیک بودند و در آن زمان مسؤولیت داشتند، از لحاظ فکری و معنوی نتواسنتند با امام راحل ارتباط برقرار کنند و عملکرد برخی از این افراد در حوادث پس از انتخابات کاملا مشخص بود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی همچنین با گرمی‌داشت اربعین حسینی، با انتقاد شدید از عملکرد گروه‌های وهابی در ایجاد عملیات انتحاری در کشورهای منطقه گفت: متأسفانه اقدامات مغزهای متحجر وهابی در برخی کشورهای منطقه، جهان اسلام را به شدت رنج می‌دهد./950/پ202/س

ارسال نظرات