۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۴۶۴۴
امام جمعه اهواز:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را خوار و ذلیل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را الهی بودن رهبیر کبیر انقلاب و اطاعت کردن مردم از ولایت فقیه دانست و بر حضور هر چه باشکوهتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد.
آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبري حضرت آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز ديدار آيت الله موسوي جزايري با طلاب مدرسه علميه امام علي (ع) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر حضور هر چه با شکوهتر ملت در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را خوار و ذلیل می کند.

وی با اشاره به ایام اربعین حسینی (ع)، وقایع روز عاشورا را درس عبرتی برای همگان دانست و تصریح کرد: روز اربعین، بازتاب حرکت بی نظیر امام حسین (ع) و پیروزی ایشان بر کفر است.

عضو خبرگان رهبری به  دهه فجر اشاره کرد و گفت: این دهه، طلوع سپیده حوکت الهی و چیره شدن آن بر تاریکی های ظلم و فساد است.

وی با بیان این که حضرت امام خمینی (ره) پدر معنوی، اسوه ایمان در جهان و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بود، خاطر نشان کرد: این انقلاب هدیه ای الهی بود که خداوند به ملت مسلمان ایران ارزانی داشت.

امام جمعه اهواز، رمز پیروزی انقلاب را الهی بودن رهبیر کبیر انقلاب و اطاعت کردن مردم از ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه جاویدانی است که خداوند به پاس پیروی مردم از مرد الهی، بنده مخلص خدا و نایب امام زمان (عج)، به ملت ایران عطا کرد.

وی با بیان اینکه باید قدردان و شکر گزار این نعمت بزرگ الهی بود و این انقلاب را از فتنه ها محفوظ کرد و گفت: جای تعجب است که چرا دوستان قدیمی ما، قدر این نعمت بزرگ را نمی فهمند و با حرف های خود و اعمال خود ایجاد فتنه می کنند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه ها، به نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت نیروهای هوایی کشور با حضرت امام خمینی (ره) و همچنین به 22 بهمن سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک نوع شکر نعمت و بر همگان واجب است.

وی به حضور هرچه با شکوهتر ملت در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و تصریح کرد: حضور مردم در این راهپیمایی دشمنان را همواره خوار و ذلیل می‌کند.

‌عضو خبرگان رهبری در پایان به سفر معاون اول رییس جمهور و 7 نفر از هیئت همراه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم مصوبات دولت دهم در این سفر هر چه سریعتر عملی شوند./945/پ202/ص




ارسال نظرات