۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۶۸۰۲
امام جمعه الیگودرز:

سبک زندگی فاطمی برای جوانان تبیین شود

سبک زندگی فاطمی برای جوانان تبیین شود
حجت الاسلام سرلک گفت: با بهره مندی از ظرفیت ایام فاطمیه باید در جهت تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، شب گذشته در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بهره مندی از این ایام تبیین و ترویج ارزش های دینی ضروری است.

امام جمعه الیگودرز افزود: باید سبک زندگی فاطمی در جامعه بویژه بین نسل امروز تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: تعظیم شعائر دینی و مذهبی به گسترش فضای معنوی و دینی و فرهنگی در سطح جامعه امری ضروری بوده که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام سرلک به حضور مردم در صحنه های مختلف اشاره و بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهرستان در این مسیر پیشگام باشند.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره در مناسبت های ملی و مذهبی پیش قدم بوده و در ایام الله و مناسبت ها، حضوری آگاهانه، با بصیرت و گسترده دارند.

وی با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان، میادین اصلی و معابر عمومی و محیط ادارات و مراکز آموزشی مزین به ایام فاطمیه(س) گردد، گفت: دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام حسین سرلک در ادامه این جلسه ضمن تشریح برنامه های ایام فاطمیه در این شهرستان گفت: مبلغان در این ایام فعالیت تبلیغی لازم را دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی الیگودرز اظهار کرد: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی و نوگلان فاطمی به عنوان دو برنامه مهم در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات