۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۴۶۹۴۰
معاون وزیر علوم در جمع زوج های جوان:

گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی عزم جدی دولت برای حمایت از ازدواج جوانان را نشان می دهد

گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی عزم جدی دولت برای حمایت از ازدواج جوانان را نشان می دهد
کلانتری با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم در حل مشکلات جوانان به ویژه در زمینه ازدواج گفت: معتقدیم ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی در همین راستا صورت گرفته است.

 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی زوج مانا با معرفی و تقدیر از زوج های برتر در هتل فدک مشهد به کار خود پایان داد.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم بر عزم جدی دولت سیزدهم نسبت به ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: اولویت‌ دولت در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه قطعا مسئله ازدواج است چرا که معتقدیم ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی در همین راستا صورت گرفته است.

مریم اردبیلی، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران نیز در این مراسم از زنان به عنوان کنشگران اصلی در عرصه خانواده و اجتماع یاد کرد و افزود: هنر بانوان کشور ما  این است که تار و پود رسالت خانوادگی و اجتماعی خود را چنان ماهرانه در هم می پیچند که خللی در هیچ یک از این حوزه ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه خانواده، جایگاه محوری در رشد و تعالی اعضای خود دارد و بخشی لاینفک از وجود افراد به شمار می رود، افزود: هیچ نهادی ارزشمندتر از نهاد مقدس خانواده نیست و جوانانی که بین ازدواج و قعالیت های اجتماعی تردید دارند، بدانند این دو در یک راستا بوده و با درایت و برنامه‌ریزی  می توان به هر دو پرداخت.

 

 

ارسال نظرات