۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۷۱۰۹
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

مسئولان زمینه گسترش معروفات را در جامعه فراهم سازند

مسئولان زمینه گسترش معروفات را در جامعه فراهم سازند
حجت الاسلام مهدوی نیا به وظیفه مردم و مسئولان در راستای گسترش معروفات و کاهش منکرات، گفت: مسئولان وظیفه دارند زمینه گسترش معروفات و کاهش منکرات را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان معمولان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک تکلیف عمومی است، گفت: خداوند امربه معروف و نهی از منکر را برای اصلاح امت واجب نموده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان به وظیفه مردم و مسئولان برای احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و عنوان داشت: بر مردم عام و خاص واجب است که در عرصه امربه معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید از مسئولان کار خوب را بخواهند، ادامه داد: مسئولان نیز باید وسایل و زمینه ساز گسترش معروف را فراهم و زمینه گسترش منکرات را از دسترس مردم دور کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: تشکیل یک ستاد قوی برای گسترش معروفات و کاهش منکرات ضروری است و این ستاد در همه شهرستان ها فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط هر شهرستانی از لحاظ فرهنگ و گسترش معروفات و منکرات متفاوت است، گفت: باید ابتدا معروفات و منکرات شهرستان ها را شناسایی کرد و سپس برای گسترش معروفات و جلوگیری از رواج منکرات اقدام شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: فضاسازی جامعه و محیط در گسترش مسائل فکری و اخلاقی مهم است و باید با گسترش معروفات جلوی رواج منکرات گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات