۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۴۷۱۷۴
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

آینده جامعه، ارتباطی تنگاتنگ با مسائل تربیتی دانش‌آموزان دارد

آینده جامعه، ارتباطی تنگاتنگ با مسائل تربیتی دانش‌آموزان دارد
امام جمعه تبریز تأکید کرد: امروزه واقعیات اجتماعی سریع‌تر از تصورات ما پیش می‌روند و آینده جامعه، ارتباطی تنگاتنگ با مسائل تربیتی دانش‌آموزان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش و مدیران حوزه های علمیه منطقه‌ی ۴ کشوری با اشاره به هدف کلی جریان تربیت بیان کرد: متربیان باید برای برپایی مدینه فاضله و تمدن نوین اسلامی آماده سازی شوند.

وی افزود: نظام یکپارچه تربیتی، حلقه مفقوده نظام آموزشی از مدرسه تا خانواده، مسجد، جامعه و دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم گفت: فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران، چند ساحتی در نظر گرفته شده است. تعلیم و تربیت اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، زیستی، بدنی، زیباشناختی، هنری، اقتصادی و علمی و فناورانه به عنوان ابعاد تربیت در نظر گرفته شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروزه واقعیات اجتماعی سریع‌تر از تصورات ما پیش می‌روند و آینده جامعه، ارتباطی تنگاتنگ با مسائل تربیتی دانش‌آموزان دارد، این تغییر نسل‌ها باید به مفهوم تغییر در رویکردها و روش‌های تعلیم و تربیت دیده شود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات