۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۱۷۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس در برنامه و دستور کار قرار داشته باشد

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس در برنامه و دستور کار قرار داشته باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی کار برای شهدا را افتخار و لیاقت دانست و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس در برنامه و دستور کار قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار با اعضا ستاد یادواره شهدا مسجد خالو، گفت: کار برای شهدا افتخار و لیاقت است.

وی با اشاره به اینکه خداوند شما را برای خدمت به شهدا انتخاب کرده است، افزود: خداوند این لیاقت و شایستگی را در شما دیده است که برای شهدا که خداوند مشتری آن‌ها شده است، کار می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان دستاورد اخلاص در کار را رضایت و نصرت خدا دانست و ادامه داد: قانون و سنت خداوند این است که اگر در کار‌ها اخلاص و در راستای دین خدا باشد خداوند نیز کمک می‌کند و هرچه اخلاص در کار‌ها بیشتر شود مشکلات پیش رو نیز کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهدا در عالم برزخ مأموریتی دارند یادآور شد: مادر شهید زین الدین می‌گوید در خواب به مهدی گفتم چرا به خوابم نمیایی، گفت، من امیرالحاج هستم و حج را به من سپرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شما برای کسانی کار می‌کنید که در عالم کارگزار خدای مُدبّر هستند، اظهار داشت: در روایات، مدبرات امر را به فرشتگان نسبت می‌دهند، اما شهدا هم در این زمینه با اذن خدا کار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم توجه به مدارس تأکید کرد و افزود: چنانچه مدارسی در جوار مساجد هستند برای دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دوره متوسطه و جذب آن‌ها به مساجد برنامه ریزی داشته باشید همانگونه که من براساس فرمان رهبرمعظم انقلاب خود را موظف می‌دانم هر روز در یکی مدارس حضور داشته باشم.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره شهدا در مدارس را مهم دانست و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس در برنامه و دستور کار قرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هچنین به لزوم استفاده از ظرفیت امام جماعات مساجد در برنامه‌های فرهنگی تأکید و گفت: حضور ائمه جماعات مساجد در مدارس بر اساس روحیات و مقاطع مختلف تحصیلی باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات