۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۴۷۰۱۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ورزش عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ورزش عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تقویت و گسترش و توسعه ورزش در جامعه تأکید کرد و گفت: ورزش یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در جمع اعضای ستاد ورزش کانون‌های فرهنگی و ورزشی بر مضاعف شدن فعالیت‌های فرهنگی ورزشی تأکید کرد وگفت: هدف گذاری شما جذب همه دانش آموزان به کانون‌های فرهنگی ورزشی باشد.

وی افزود: ارزش و عظمت وقت و فرصتی که برای فعالیت فرهنگی و ورزشی جوانان و نوجوانان می‌گذارید را بدانید و اولویت نخست کانون‌های فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی برای سلامتی جسم دانش آموزان باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) می‌فرماید، برای تک تک اعضای بدن حقی ذکر شده است، اظهار داشت: وظیفه امروز همه ما تلاش برای سلامت جسم نوجوانان و جوانان است.

وی بر لزوم تقویت و گسترش و توسعه ورزش در جامعه تأکید کرد و با اشاره به اینکه ورزش یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: ورزش را با مسجد گره بزنید و نسل نوجوان و جوان را جذب مساجد کنید.

به گفته وی مهمترین و اصلی‌ترین پایگاه دین مسجد است و مسجد به عنوان پایگاه و سنگر دین می‌تواند جوانان آسیب دیده در جنگ با دشمن را نجات دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جایگاه و اهمیت مسجد اشاره کرد و با بیان اینکه قرآن می‌فرماید دشمن پیوسته با شما می‌جنگد تا دست از دین خود بردارید، گفت: آمریکا و اسرائیل همیشه درحال جنگ با ما است تا از دین آن‌ها پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تنوع فعالیت‌های فرهنگی ورزشی کانون‌ها برای دختران و پسران نوجوان و جوان تأکید و افزود: در برنامه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و ورزشی خود از ظرفیت دختران که مادران آینده کشور هستند غفلت نشود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات