۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۴۷۳۱۵
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

تلاوت قرآن، مقدمه ارتباط با خداوند متعال

تلاوت قرآن، مقدمه ارتباط با خداوند متعال
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار مقدمه ارتباط با خداوند را تلاوت قرآن دانست و افزود: تنها راه ارتباط با خدا شناخت و آگاه بودن به دستورات خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محمدرضا شاهزاده ابراهیمی در پایگاه بسیج شهدای مسجد ملامحسن فیض کاشانی، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) می‌فرماید من از دنیای شما نگاه به چهره مبارک رسول خدا(ص)، تلاوت قرآن و انفاق را دوست دارم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه دنیا برای انسان مومن زندان و برای کافر بهشت است، گفت: آن‌هایی که از آخرت خبر ندارند دنیا برایشان بهشت است.

وی ادامه داد: هیچ انسانی از ابتدا جهنمی و یا بهشتی نیست و دنیا محلی برای رسیدن به بهشت و یا جهنم است و هیچ انسانی در آخرت بهشتی یا جهنمی نمی‌شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ارتباط با رهبر دین و ارتباط با خدا که همان عمل به دستورات خداوند است از جمله عواملی است که دنیا را برای انسان مفید می‌کند.

وی مقدمه ارتباط با خدا را تلاوت قرآن دانست و افزود: تنها راه ارتباط با خدا شناخت و آگاه بودن به دستورات خداوند است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: انسان اگر اهل تلاوت قرآن نباشد ارتباط اش با خداوند قطع خواهد شد، از این رو مومن روزانه حداقل باید ۵۰ آیه از قرآن را تلاوت کند، چرا که تلاوت قرآن برای انسان صفابخش و نشاط آور است.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین ارتباط با مردم را نیز عمل به دستورات خداوند دانست و گفت: انسان در دنیا باید با مردم ارتباط و تعامل و رفتارخوب داشته باشد.

وی خدمت به مردم، احترام به مردم و دعا و خیرخواهی برای مردم را از جمله راه‌های ارتباط خوب با مردم دانست و گفت: یکی از راه‌های ارتباط خوب با مردم انفاق و کمک به مردم است و فاطمه زهرا (س) در انفاق به مردم ایثارکرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات