۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۴۷۸۸۷

تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی شهادت سربازان وطن در راسک

تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی شهادت سربازان وطن در راسک
اصفهان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت وگوی تلفنی با حجت الاسلام عباسی امام جمعه راسک، شهادت سربازان وطن در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در گفت وگوی تلفنی با حجت الاسلام عباسی امام جمعه راسک گفت: شهادت ١١ نفر از نیرو‌های فراجا را از طرف خود و مردم منطقه دارالمومنین کاشان تسلیت می‌گویم و از خداوند برای خانواده شهدای بزرگوار صبر آرزو کرده و دعا می‌کنیم خداوند زمینه‌های گرفتن انتقام از جنایتکاران را فراهم کند.

وی افزود: مصیبت شهدای عزیز انتظامی را به شما امام جمعه راسک از صمیم قلب از طرف خودم و مردم منطقه کاشان تسلیت گفته و از خداوند متعال می‌خواهم تا برای شما و خانواده‌های داغدار شهدا صبر و آن پاداش عظیمی که در قرآن برای صابران وعده است عطاء بفرماید.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد خداوند هرچه زودتر زمینه انتقام از جنایتکارانی را که در نیمه‌های شب به مقر استراحت نیرو‌های امنیتی حمله کردند فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اسلام همیشه از جهل و نفاق ضربه خورده است و حضرت زهرا (س) در خطبه فدک می‌فرماید، بعد از رحلت پدرم نفاق ظاهر شد.

لازم به ذکر است در پی حمله نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذرماه گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیرو‌های فراجا به شهادت و تعدادی نیز زخمی شدند، اما از آن طرف تعدادی از تروریست‌ها نیز کشته شدند و یک نفر از تروریست‌ها نیزبه اسارت نیرو‌های امنیتی درآمد و امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات