۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۷۹۸۸
بانو مجتهده گل‌گیری:

حوزه‌های علمیه چشم و چراغ بشریت هستند

حوزه‌های علمیه چشم و چراغ بشریت هستند
بانو مجتهده گل‌گیری در جمع مدیران و معاونان حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه‌های علمیه چشم و چراغ بشریت هستند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بانو مجتهده حاجیه خانم گل‌گیری در جمع مدیران و معاونان پژوهش ستادی و استانی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که بنده به وجود حوزه های علمیه افتخار می‌کنم، اظهار داشت: چشم و چراغ یک شهر به حوزه های علمیه آن است.

وی با بیان این که از حوزه های علمیه است که علما و بزرگان و مراجعی همچون امام خمینی(ره) برمی‌خیزند، افزود: حوزه‌های علمیه چشم و چراغ بشریت هستند و امروز در سرتاسر جهان می درخشند.

بانو مجتهده گل‌گیری ادامه داد: بنده به چادر شما خواهران حوزوی و زنان و بانوان چادری افتخار قائل هستم و به آن افتخار می کنم و عقیده بنده این است که جامعه بدون حجاب و برهنه جامعه مریضی است وطلاب و اساتید حوزه موظف هستند این بیماری را رفع کنند.

وی با اشاره به شهادت بانو فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، خاطرنشان کرد: ما باید حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را همچون حضرت حجت علیه‌السلام که می فرمایند «دختر رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله برای من اسوه و الگوی حسنه هستند»، الگو قرار دهیم و در مسیری حرکت کنیم که مورد رضای حضرت و خداوند متعال باشد.

بانو مجتهده گل‌گیری در پایان بیان داشت: هر چه حوزه‌های علمیه بیشتر باشند و طلاب بیشتری تربیت شوند مایه فخر شیعه هستند و این امر توفیقات بیشتری را نصیب ما خواهد کرد.

ارسال نظرات