۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۴۸۰۴۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انتظار شهدا از همه ما تبعیت از ولایت است

انتظار شهدا از همه ما تبعیت از ولایت است
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهدا ازما انتظارتبعیت از ولایت را دارند گفت:حفظ انقلاب، حفظ وحدت و تبعیت از رهبری ازمهمترین انتظارات شهدا از ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید پیش از ظهر امروز در مراسم وداع و تدفین شهید گمنام در شرکت سایپا سیتروئن کاشان به برخی از مقام‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا به اندازه‌ای دارای مقام و جایگاه هستند که شهید عاشق خداوند می‌شود و خدا نیز عاشق او می‌شود و کسی که دنبال خدا باشد او را پیدا می‌کند و عاشق او می‌شود و خدا نیز عاشق او می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شهدا به مقام عشق خدا و عاشقی خدا رسیدند تا به شهادت رسیدند، اظهار داشت: حاج قاسم در پاسخ یبه تهدید ترامپ می‌فرماید من را از شهادت می‌ترسانید در حالی که من سال‌ها است به دنبال شهادت هستم.

وی با اشاره به انتظار شهدا از مردم و مسؤولان گفت: حفظ انقلاب، دستاورد‌های انقلاب، آرمان شهدا، وحدت و تبعیت از رهبری از مهمترین انتظارات شهدا از ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر حفظ وحدت بین مسؤولان و آحاد مردم تأکید کرد و افزود: مراقب شیاطین انس و جن و استکبار جهانی که از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف استفاده می‌کنند باشید.

به گفته وی امروز ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید ید واحده باشند و از هر گونه گفتار و رفتاری که سبب اختلاف و تفرقه می‌شود پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تبعیت از رهبری تأکید کرد و اظهار داشت: تنها درخواست شهدا از ما تبیعت از ولایت فقیه است و در این راه باید از شهدا باید بخواهیم به ما ثبات قدم بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ما برای ولایت هم دلیل عقلی و هم دلیل نقلی و روایی و هم حکایات مؤیدی داریم که وظیفه امروز همه ما تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

این شهید گمنام که ۲۳ سال سن دارد در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه عملیاتی بانی بنوک به شهادت رسیده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات