۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۴۸۱۷۷
به مناسبت سالروز شهادت حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر؛

دومین رویداد فرهنگی هنری شهید اردهال کاشان اجرا می‌شود

دومین رویداد فرهنگی هنری شهید اردهال کاشان اجرا می‌شود
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دومین رویداد فرهنگی و هنری «شهید اردهال» در قالب طراحی پرچم و کتیبه‌نگاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدعلی فرجی عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: این رویداد به مناسبت ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) با موضوع محوری حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) در قالب طراحی پرچم و کتیبه ویژه هنرمندان منطقه فرهنگی کاشان با حضور اساتید برجسته کشوری به مدت ۳ روز از ۶ تا ۸ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود و در اختتامیه رویداد از تمامی شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد سه روزه افزون بر اینکه هنر کاشان را به سمت هویت شیعی و اسلامی سوق می‌دهد و آثار فاخر در این عرصه تولید می‌شود، افزود: برگزاری این رویداد به عنوان کارگاهی برای هنرمندان در زمینه تولید آثار هنری و تلاش به منظور نهادینه کردن طرح‌ها برای استفاده از آن‌ها در اماکن و در سطح شهر نیز است.

فرجی اظهار داشت: دومین رویداد «شهید اردهال» با حضور هنرمندان و با همراهی اساتید، روز چهارشنبه ۶ دی ماه با حضور در آستان مقدس حضرت علی ابن امام محمد باقر (ع) و برگزاری کارگاه ایده پردازی در حرم حضرت آغاز می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: احمد خوش حساب، مهدی سهرابی نصر، کریم عرب تهرانی، سعید کاظمی، حامد مغروری، مجتبی مجلسی و علیرضا یوسفی از اساتیدی هستند که شرکت کنندگان حاضر در رویداد از حضور آن‌ها بهره می‌برند.

لازم به ذکر است، در برگزاری این رویداد مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی کاشان، اداره تبلیغات اسلامی، موکب علی بن محمد باقر (ع)، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و انجمن خوشنویسان کاشان همکاری دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات