۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۴۸۱۸۲
آیت الله کعبی:

اسرائیل شکست خورده میدان نظامی غزه است

اسرائیل شکست خورده میدان نظامی غزه است
نماینده مجلس خبرگان رهبری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را در جهان بی سابقه قلمداد کرد و گفت: صهیونیست ها در میدان نظامی غزه با توجه به مقاومت مردم فلسطین و ابتکارات نظامی، اطلاعاتی جبهه مقاومت حماس شکست خورده هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پنجشنبه در همایش انذار و انقلاب و روحانیت که در مدرسه امراللهی برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل با استفاده از تجربه تاریخ اسلام، مکتب اهل بیت علیهم السلام و الگوگیری از تجربه علمای راستین انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد، گفت: در دوران معاصر حضرت امام رحمة الله با استفاده از تجارت گذشته و درس آموزی در مکتب ناب اهل بیت علیهم السلام به مثابه یک گوهری تابناک جهان معاصر را متحول کرد و در قالب انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت علما دین را از غیبت کبری تاکنون تکامل بخشید.

وی با اشاره به اینکه حرکت امام در امتداد اسلام رسول الله و مکتب اهل بیت بود، افزود: اسلام با برخورداری یک نظام در قامت و تراز مدیریت دین و دنیای مردم و تحولات جهانی عرضه شد و در حقیقت انقلاب اسلامی بازتولید اسلام رسول الله و اسلام اهل بیت در دوران معاصر برای ایجاد تحول جهانی بر پایه دین و مکتب اهل بیت بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حفظ نظام اسلامی و بالندگی نظام را از ضروریات برشمرد و ابراز کرد: علماء، حوزه علمیه و همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید با استفاده از ظرفیت نظام اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مکتب اهل بیت را در تراز یک مکتب تمدن ساز و جهانی در پنج قاره جهان مطرح کنند.

آیت الله کعبی نابودی رژیم صهیونیستی را یقینی برشمرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در میدان جنگ نظامی در غزه شکست خورده و ضربات سنگینی از حماس و مجاهدان خورده اند.

وی با بیان اینکه غزه دو روی سکه دارد، تصریح کرد: یک روی سکه غزه جنایات جنگی بی سابقه در بین جنگ های جهانی است اما روی دیگر آن غزه مظلوم مقتدر، استوار و سرافزار ایستادهاست که براساس مکتب اسلام امیدوار به ساخت آینده می باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری جنگ آمریکا علیه ملت ایران را جنگ ادارکی برشمرد و خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان علیه اسلامی ایران علی الخصوص آمریکای جنایتکار امروزه به صورت یک جنگ ادارکی و شناختی است آنها با ذهن جوانان و فرزندان این سرزمین از طریق  فناوری های نوین و فضای مجازی مبارزه می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن به دنبال تربیتی نسلی است که تسلیم غرب باشد و شعار ما نمی توانیم باشد، نسلی که به قدرت اسلام و مکتب اهل بیت باور نداشته باشد و نسلی که از تاریخ، اصالت و تمدن خودشان جدا کنند تا کعبه آمال شان غرب و آمریکا باشد.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شیطانی اش شبانه روز تلاش می کند، اذعان داشت: اگر ماموریت ما حفظ مکتب اهل بیت و حفظ انقلاب و نظام است باید نیروهایی تربیت کنیم که اولاً اسلام را بشناسند و ثانیاً مسولیت پذیر در برابر حفظ نظام و مکتب ناب اهل باشند و با روحیه جهادی به میدان عمل و خدمت شبانه روی بیایند.

آیت الله کعبی با اشاره به مرز مقاومت اسلامی ابراز کرد: این مرز مقاومت اسلامی یک خط اولی نیاز دارد که این خط اولی ها امثال آیت الله مصباح، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم هستند که خط اول بازداری اندیشه، فکر، سیره و رفتار جامعه برمدار اسلام ناب، مکتب اهل بیت و انقلاب اسلامی و خط ولایت است.

ارسال نظرات