۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۴۸۳۳۴
معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان خبر داد؛

ارائه آموزش‌های دوره ملی امر به معروف و نهی از منکر به بیش از ۷۰۰ لرستانی

ارائه آموزش‌های دوره ملی امر به معروف و نهی از منکر به بیش از ۷۰۰ لرستانی
بهروج از ثبت نام ۷۰۰ نفر لرستانی در دوره آموزشی پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابراهیم بهروج، ظهر امروز در حاشیه گردهمایی دبیران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها تابعه لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر» از سوی ستاد کشور و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین گفت: این دوره آموزشی به صورت رایگان و مجازی برای عموم مردم در حال برگزاری است.

بهروج با بیان اینکه ثبت نام این دوره تا پایان سال۱۴۰۲ ادامه دارد، افزود: آموزش اصول اعتقادات، آشنایی با مبانی فریضتین، آشنایی با مبانی عفاف و حجاب، آشنایی با فریضتین در اندیشه امامین انقلاب، فریضتین در سیره ائمه، آشنایی با مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی با قانون و مباحث حقوقی فریضتین، از سرفصل‌‎های این دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان سال به سایت ستاد به آدرس www.setad-abm.ir مراجعه نمایند.

نخستین جشنواره ملی «فرهنگی هنری معروف» در لرستان فعال شد

معاون علمی، مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی «فرهنگی هنری معروف» با شعار حکمرانی عادلانه و چشم انداز افق بین‌الملل، گفت: این جشنواره در محور و بخش های شامل فیلم، عکس، پویانمایی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های آوایی، ادبیات و پژوهش، شعر و رسانه و فضای مجازی در حال برگزاری و دریافت آثار هنرمندان است.

بهروج همچنین از برگزاری دو جشنواره فرهنگی هنری و رسانه ای شهید کشوری و شهید رسول زاده شهدای امر به معروف و نهی از منکر در لرستان با همکاری سازمان زندان های استان خبر داد و از هنرمندان و اهالی رسانه خواست همچون دوره های قبل مشارکت پرشوری در این جشنواره ها داشته باشند.

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ونشست های علمی در شهرستان های لرستان

وی با اشاره به استفاده دبیران ستاد های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های تابعه از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی در عرصه های ۱۸ گانه امر به معروف و نهی از منکر حمایت می کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات