۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۴۸۳۵۸

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با مدیر حوزه‌ علمیه مرکزی

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با مدیر حوزه‌ علمیه مرکزی
مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با حجت الاسلام و المسلمین عباسی مدیر حوزه‌ علمیه مرکزی دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان مرکزی با حضور در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان با حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله عباسی مدیر حوزه‌های علمیه مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
حجت الاسلام محققی در این دیدار مرجعیت خبری حوزه انقلابی را یکی از ماموریت‌ها و اهداف مهم خبرگزاری رسا عنوان و تاکید کرد: رسا به عنوان رسانه مورد اعتماد مراجع عظام، بزرگان و علمای حوزه، ماموریت خود را تقویت انقلابی گری در حوزه با رعایت هنجارها و شئون حوزه قرار داده و تلاش کرده تا در این زمینه جریان سازی‌های موثر خبری داشته باشد.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا با تشریح اهداف سفر خود به استان مرکزی و دیدارها با علما و مدیران حوزه، از نگاه حمایتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان تقدیر کرد.
 
حجت الاسلام محققی در ادامه سخنان خود، حوزه علمیه مرکزی را حوزه ای قدیمی با پشوانه‌ای برخوردار از اندیشمندان شهیر توصیف و ابراز امیدواری کرد تا این سفر زمینه مناسبی را برای انعکاس بیش از پیش فعالیت‌های مدارس و حوزه‌های علمیه استان فراهم سازد.
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین از آمادگی خبرگزاری رسا برای برگزاری دوره‌های آموزش خبری و آشنایی طلاب با فرقه‌ها و نیز برگزاری دوره‌های بصیرتی ویژه طلاب به ویژه طلاب نسل جوان خبر داد و بر لزوم آشنایی بیش از پیش حوزویان با مبانی انقلاب اسلامی از طریق برگزاری دوره‌های بصیرتی و جریان شناسی تاکید کرد.
 
حجت الاسلام محققی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه، مسئله تبلیغ را اولویت نخست معظم له از حوزه‌های علمیه و حوزویان ذکر کرد.
ارسال نظرات