۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۴۹۰۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسجد جایگاه بسیار مهم و والایی در دین اسلام دارد

مسجد جایگاه بسیار مهم و والایی در دین اسلام دارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که مسجد جایگاه بسیار مهم و والایی در دین اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در آئین کلنگ زنی مسجد و حسینیه حضرت زهرا (س) هیات فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان گفت: مسجد جایگاه بسیار مهم و والایی در دین اسلام دارد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مسجد بزرگترین پایگاه دین است، اظهار داشت: دشمنان اسلام با دین خدا و بیت خدا مخالف هستند و بزرگترین پایگاه برای دین خدا، بیت الله و مسجد است.

وی ادامه داد: کسی که ایمان به خدا و معاد دارد در ساخت مسجد نیز اهتمام دارد و امروز مسجد به عنوان پایگاه و سنگر برای محافظت و پاسداری از این اسلام مطرح است.

علیرضا سروش مدیر مرکز فرهنگی و هیات مهتدون کاشان نیز در این آئین مساحت حسینه و مسجد الزهرا (س) کاشان در شهرک امیرالمومنین کاشان را ۷۴۸ متر مربع اعلام کرد و افزود: حسینه و مسجد الزهرا (س) کاشان با زیر بنای یکهزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با کمک خیرین کاشان احداث می‌شود.

به گفته وی زمین مسجد و حسینیه الزهرا (س) موقوفه حاج آقا حسین عاشقعلی و همسر مکرمه شان حاجیه خانم خالدی اهدا شده است.

سرورش ادامه داد: مجموعه مسجد و حسینیه الزهرا (س) در ادامه فعالیت‌های هیات فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان برای برگزاری نماز جماعت، مناسبت ها‌ی مذهبی، شادیانه‌ها و عزاداری‌ها مذهبی و ملی و کانون‌های پسرانه و دخترانه، دارالقرآن الکریم، گروه جهادی وخدماتی و سایر امورعام المنفعه که قابلیت اجرا در این مجموعه را داشته باشد در نظر گرفته شده است.

و‌ی ابراز امیدواری کرد با ساخت این مسجد و حسینیه در راستای جامعه منتظر المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و ادامه راه شهدای گلگون کفن و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای اهتمام داشته باشد.

لازم به ذکر است، آیین کلنگ زنی مسجد و حسینیه حضرت زهرا (س) مرکز هیأت فرهنگی مذهبی مهتدون باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، بانیان، خادمین، خیرین و اعضای هیئت هیات فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات