۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۴۹۱۷۷
فرجی خبر داد؛

اجرای برنامه‌های شهادت حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر

اجرای برنامه‌های شهادت حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای برنامه‌های شهادت حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) در قالب اجتماع دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی محمد فرجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بیست و هفتم جمادی الثانی برابر با ۲٠ دی ماه سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) گفت: به مناسبت این روز ویژه برنامه «از قـدمـگاه تا قتــلگاه» برای نخستین بار در خطه دارالمؤمنین به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های سالروز شهادت حضرت سلطان علی (ع) گفت: این برنامه با هدف افزایش معرفت و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان کاشانی با شخصیت برجسته حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) به عنوان نخستین سفیر ولایت در ایران و، ولی نعمت مردم دارالمؤمنین کاشان برگزار می‌شود.

فرجی ترویج آموزه‌های فرهنگ شیعی، یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های نخستین سفیر و شهید اهل بیت در ایران را از جمله اهداف برگزاری این رویداد ذکر کرد که با همکاری ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالی‌شویان، اداره آموزش و پرورش، در تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی ویژه گروه کودک و نوجوان، سرود، پرده‌خوانی، دکلمه خوانی، تبجیل از خادمین بارگاه حضرت سلطانعلی، برپایی موکب پذیرایی از بخش‌های شاخص این برنامه است که در راستای تبیین فضائل و خدمات حضرت سلطانعلی بن محمد باقر (ع) با حضور دانش‌آموزان، مردم ولایی و ارادتمندان حضرت سلطانعلی روز‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در مسجد سجادیه راوند، مسجد جامع و سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ کاشان اجرا می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات