۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۴۹۳۳۲
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در گفت‌وگو با رسا:

راه حل مشکلات کشور حضور پرشور مردم و انتخاب مسئولانی در تراز انقلاب اسلامی است

راه حل مشکلات کشور حضور پرشور مردم و انتخاب مسئولانی در تراز انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی موثر ترین راه برای رفع مشکلات کشور را حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب مسئولانی شایسته و انقلابی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضور پرشور مردم در انتخابات را باعث بالا رفتن مشروعیت نظام در سطح دنیا دانست و افزود: با توجه به هجمه های سنگین دشمن علیه کشور و نظام و تحولات اخیر جهان، جنگ غزه و مبارزه جبهه مقاومت اسلامی با استکبار جهانی، این انتخابات و اثر آن از دیگر انتخاب های دیگر بیشتر خواهد بود و همه وظیفه قانونی و شرعی دارند در این امر مشارکت کنند.

وی شرکت در انتخابات را  تضمین کننده سرنوشتی روشن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در مورد انتخابات سخن گفته اند و این نکته را بسیار تکرار کرده اند که؛ حتی کسانی که مذهبی نیستند و اعتقادی به نظام ندارند، اگر کشورشان را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت خودشان سهیم باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به گلایه برخی از مردم نسبت به مشکلات اقتصادی، حق را به مردم داد و تأکید کرد: مردم درست می گویند و مشکلات وجود دارد و مسئولان باید هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف کنند. یکی از راه های موثر در کاهش مشکلات کشور شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب مسئولانی در تراز انقلاب اسلامی و لایق مسئولیت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در انتها خاطرنشان کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کرده که هر زمان فشار و هجمه دشمن بر علیه کشور و نظام بیشتر باشد، حضور پرشور تری در میدان خواهند داشت و ان شاءالله در این انتخابات هم مردم بیش از پیش حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات