۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۴۹۵۰۳

ائمه جمعه آذربایجان شرقی حمله آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند

ائمه جمعه آذربایجان شرقی حمله آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند
ائمه جمعه و نمازگزاران آذربایجان شرقی در نماز جمعه این هفته حمله آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحمتی، امام جمعه مهربان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آن‌ها نقاطی از کشور یمن را بمباران کردند و این نشانه ضلالت آمریکا است که می‌بیند اسرائیل در طوفان الاقصی شکست خورده است و می‌خواهد با این حملات سرپوشی به شکست‌های خود بگذارد.

حجت الاسلام غفاری، امام جمعه بستان آباد با محکوم کردن عملیات متجاوزانه آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آن‌ها تمام تلاش خود را برای نجات اسرائیل از مهلکه غزه به کار بسته اند و قطعا این تجاوز نیز از سوی یمن و محور مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام پورمحمدی، امام جمعه مراغه گفت: آمریکا و انگلیس با همکاری برخی از کشور‌ها چندین نقطه از یمن را هدف قرار دادند، اما آنان باید بدانند که ملت شجاع یمن با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

حجت الاسلام گلدوست، امام جمعه هریس گفت: در حالی آمریکا و انگلیس به یمن حمله کردند که محبوبیت یمنی‌ها در میان کشور‌ها به شدت افزایش یافته است.

وی گفت: تبعات تقابل آمریکا با یمنی‌ها دامن آمریکا را در سراسر منطقه و حتی جهان در بلند مدت و کوتاه مدت خواهد گرفت.

حجت الاسلام حافظ نیا، امام جمعه اسکو گفت: حمله وحشیانه آمریکا و انگلیس به یمن نشان می‌دهد که پشت پرده جنایات در غزه آمریکایی‌ها هستند و با تجاوز آمریکا به یمن مردم دنیا فهمیدند که پشت پرده کشتار غزه آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نخواهند توانست این جنایت را ادامه دهند گفت:آمریکا و اسرائیل متحمل شکست مفتضانه خواهند شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات