۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۴۹۵۶۴
رئیس اداره حج و زیارت کاشان خبر داد؛

پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳

پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳
اصفهان - رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان از فراخوان اولویت‌های جدید پیش ثبت نام حج تمتع سال‌۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروزی فر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیش ثبت نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع ۱۴۰۳ از جمعه ۱۵ دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: دارندگان اولویت‌های ثبت نامی تا ۳۱ تیر ماه سال ۸۶ می‌توانند به منظور تکمیل ظرفیت و پیش ثبت نام به سامانه https://reserve.haj.ir به صورت غیرحضوری و یا به یکی از دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

بهروزی فر ادامه داد: پیش ثبت نام از دارندگان اولویت‌های ثبت نامی از تاریخ اول مرداد ماه سال ۸۶ به بعد نیز از ساعت ۱۰ روز ۲۵ دیماه انجام می‌شود و برای این متقاضیان نیز شرایط ثبت نام فراهم خواهد شد.

وی شرط ثبت نام از واجدین شرایط را داشتن کد رهگیری دانست و افزود؛ بر این اساس متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

حمیدرضا بهروزی فر درارتباط با مبلغ واریزی علی الحساب هزینه سفر زائرین حج ۱۴۰۳ بیان داشت: در این مرحله متقاضیان باید مبلغ یکصد و چهل میلیون تومان «با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود متعلقه به آن» و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

به گفته وی باقیمانده هزینه سفر در هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌ها دریافت خواهد شد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان یادآور شد: عملیات اعزام کاروان‌های حج تمتع از اوایل ماه ذی‌القعده «دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» آغاز و با پایان ماه ذی الحجه و اوایل ماه محرم ۱۴۴۶ «نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳» به پایان خواهد رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات