۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۸۶
همزمان با دهه مبارک فجر؛

خانه عالم روستای چاه کمال شهرستان دلگان به بهره برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ خانه عالم روستای چاه کمال شهرستان دلگان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید .
افتتاح خانه عالم روستاي چاه کمال شهرستان دلگان افتتاح خانه عالم روستاي چاه کمال شهرستان دلگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در مراسم بهره برداری از خانه عالم روستای چاه کمال شهرستان دلگان که روز دوشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام کمال نوابی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان، با تبریک سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با ساخت این خانه عالم که توسط سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شده است، تعداد خانه های عالم شهرستان دلگان به 15 خانه رسید.

وی، افزود: از این تعداد خانه عالم تاکنون 10 خانه توسط سازمان تبلیغات اسلامی و پنج خانه نیز توسط مراجع عظام تقلید در شهرستان دلگان ساخته شده است .

حجت الاسلام نوابی، همچنین گفت: این خانه عالم در 200 متر زمین با زیربنای 85 متر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال ساخته شده است .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان، خاطر نشان کرد: خانه های عالمی را که سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان احداث کرده است دارای تجهیزات کاملی از جمله کولرگازی، یخچال، اجاق گاز،آبگرم کن، موکت و فرش است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات