۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۹۴۲
امام جمعه شهرستان کهک:

تمام اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد

تمام اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد
حجت الاسلام صبوری فیروزآبادی با تاکید بر اینکه تمام اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، نهادها و ادارات فرهنگی این مبانی را باید تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محسن صبوری فیروزآبادی امام جمعه شهرستان کهک در همایش ائمه جماعات مساجد، ادارات، دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه های استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد تصریح کرد: خطری که امروز در جامعه اسلامی احساس می شود نسبت به مسئله تبیین و مبانی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان کهک در ادامه افزود: زمانی نگران بودیم کسانی در خارج از حوزه به باورهای مردم آسیب برسانند؛ اما امروز کسانی در داخل حوزه های علمیه با صراحت، وقاحت و ترفندهای بسیار دقیق، مبانی فکری و اعتقادی مردم را در عرصه های سیاسی و اجتماعی سست می کنند.

حجت الاسلام صبوری فیروزآبادی با اشاره به کسانی که انتقادهای بی مورد نسبت به امامین انقلاب دارند، گفت: جریان نواخباری حوزه علمیه، مقدس نما و تحجرگرا مشکلاتی را به وجود آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه تمام اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی مبانی قرآنی و روایی دارد، ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، نهادها و ادارات فرهنگی باید تلاش کنند که این مبانی را تبیین و اندیشه و بینش مردم را با مبانی انقلاب اسلامی آشنا کنند.

ارسال نظرات