۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۷۴۹۹۹۴
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

لزوم حضور پرشور در انتخابات همراه با آگاهی، بصیرت و انتخاب شایسته

لزوم حضور پرشور در انتخابات همراه با آگاهی، بصیرت و انتخاب شایسته
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به لزوم حضور حداکثری پای صندوق های رأی، گفت: در انتخابات پیش رو حضوری آگاهانه و همراه با بصیرت و انتخاب شایسته داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در همایش خادمین موکب حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان که در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد، گفت: خادمان موکب علی ابن باقر (ع) مزین به خادم الحسین (ع) هستند و کسی که به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کند به امام حسین (ع) کمک کرده است.

وی به برخی شرایط خادم الحسین واقعی اشاره کرد و ابراز داشت: خادم الحسین کسی است که رفتارش رنگ و بوی حسینی داشته باشد. 

وی با بیان اینکه کسی که خادم الحسین (ع) است باید به ارزش‌های اخلاقی مزین باشد، افزود: ویژگی جبهه امام حسین(ع) در مقابل یزید ملعون این بود که یاران امام حسین (ع) به لحاظ اخلاقی و ارزش‌های اخلاقی از بهترین‌ها و جبهه مقابل به لحاظ ضد ارزش‌ها از بدترین‌ها بودند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: خانواده حسینی خانواده‌ای است که ارزش‌های اخلاقی را رعایت کند و در بیرون از خانواده در ارتباط با مردم ارزش‌های اخلاقی و احترام به دیگران را در اولویت کار خود دارد.

وی غیرت، حجاب و عفاف، وفای به عهد، امانتداری، صداقت و رعایت حق الناس از ویژگی‌های خادم الحسین دانست و ابراز داشت: پرهیز از ظلم و ستم، پرهیز از توهین به دیگران و مزین بودن به ارزش‌های اخلاقی از دیگر ویژگی‌های یک خادم الحسین واقعی است.

به گفته وی از رفتار و اخلاق خادم الحسین واقعی در خانواده و خارج از خانواده باید عطر امام حسین(ع) به مشام برسد.

حجت الاسلام اسلامی تبار داشتن بصیرت را دومین ویژگی خادم الحسین دانست و اظهار داشت: کسی که بصیرت ندارد زمین بازی دشمن را با زمین بازی خودی اشتباه و دوست را دشمن و دشمن را دوست خواهد دید و به نام امام حسین (ع) در زمین دشمن امام حسین (ع) بازی خواهد کرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امام حسین(ع) شهید شد تا امروز در هر زمانی یزیدیان و حسینیان زمان خود بشناسیم.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: همه حسینی‌های واقعی باید در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و کاری نکنند که سبب خوشحالی دشمن شود.

به گفته وی دشمن قصد دارد ما را از انقلاب و ولایت دور کند، از این رو اگر می‌خواهیم بوی حسینی داشته باشیم باید در صحنه حضور داشته و پاسدار ارزش‌های اخلاقی و بصیرت سیاسی باشیم.

امام جمعه موقت کاشان ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو حضوری آگاهانه و همراه با بصیرت و انتخاب شایسته داشته باشیم.

لازم به ذکر است، همایش خادمین موکب حضرت علی ابن باقر(ع) کاشان جمعه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان و بیش از ۲۰۰ نفر ار خادمان موکب علی ابن باقر(ع) به همراه خانواده‌های آن‌ها در تالار علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات