۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۵۰۱۹۵
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان:

مهم ترین وظیفه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، افزایش مشارکت است

مهم ترین وظیفه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، افزایش مشارکت است
اصفهان _ قیصریها گفت: هدف ما افزایش مشارکت مردم و ایجاد وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بوده و در این راستا یکی از وظایف مهم و اساسی ما انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدعلی قیصریها دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، مهمترین وظیفه شورای ائتلاف را افزایش مشارکت عنوان کرد و گفت: هدف ما افزایش مشارکت مردم و ایجاد وحدت نیروهای انقلاب اسلامی است، در این راستا یکی از وظایف مهم و اساسی ما انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته است و هر تصمیم در این مسیر می‌گیریم قطعا از وظایف ما است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معرفی نامزدهای انتخاباتی شایسته و اصلح در شهرستان‌ها می‌تواند عامل افزایش مشارکت باشد و علاوه بر آن انتخاب افراد شایسته و اصلح می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد و بسیاری از مسائل کشور از این طریق برطرف خواهد شد.

قیصریها با اشاره به تأیید صلاحیت برخی افراد رد صلاحیت شده در کشور این موضوع را عامل افزایش مشارکت برشمرد و اظهار کرد: از همه سلایق در این انتخابات نامزدها حضور دارند و این موضوع در افزایش مشارکت اثرگذاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ۱۴ حوزه انتخابیه یعنی ۲۳ شهرستان تشکیلات شورای ائتلاف فعالیت دارد و از بین نامزدهای انتخابات بین ۳ تا ۵ نفر انتخاب خواهند شد و این افراد وارد شورای ائتلاف استان اصفهان خواهند شد و در نهایت برای هر شهر یک نفر به عنوان شخص برگزیده شورای ائتلاف معرفی خواهد شد و البته تا ۲۰ بهمن امکان و احتمال تغییر و تحول در تأیید صلاحیت افراد وجود دارد برهمین مبنا تا آن زمان تعیین افراد ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان، از بررسی نامزدهای انتخاباتی براساس ملاک‌های مختلف در این شورا خبرداد و تصریح کرد: توجه به مسائل کلان کشور و استان اصفهان، داشتن سوابق و شاخص‌های هم تراز انقلاب اسلامی و توانمندی برای ایفای نقش نمایندگی در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی از جمله ملاک‌های ما برای انتخاب نامزدهای انتخابات و معرفی آنان به جامعه است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات