۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۵۰۳۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جوان‌های یمن به منهاج امیرمومنان عمل می‌کنند

جوان‌های یمن به منهاج امیرمومنان عمل می‌کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأیید حملات یمن از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: جوان‌های یمن به منهاج امیرمومنان (ع) عمل می‌کنند و دشمن ظالم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهرستان کاشان حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر معتکف شدند، گفت: دعای معتکفین می‌تواند برای معتکف، کشور و شهرستان تأثیرگذار و با برکت باشد.

وی با تبریک میلاد با سعادت امیرمومنان (ع) افزود: امیرمومنان (ع) با قرآن است و قرآن نیز با امیرمومنان (ع) است و امیرمومنان (ع) و قرآن و به هیچ عنوان از یکدیگر جدا نمی‌شوند و جنگ‌های جمل و صفین و نهروان در واقع جنگ با قرآن بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ادامه مبارزات جبهه مقاومت و یمن اشاره کرد و ظلم دشمن را حداکثری دانست و با بیان اینکه آمریکا همچنان در حال ارسال تسلیحات نظامی برای اسرائیل است، یادآور شد: اخیرا آمریکا ۵۰ فروند جنگنده مدرن و جدید و ۱۲ بالگرد آپاچی را به اسرائیل تحویل داده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۷ هزار زن و کودک در غزه به شهادت رسیده اند و وجدان‌های دنیا در حال بیدار شدن است، اظهار داشت: ۶۰۰ وکیل شواهدی از جنایات جنگی اسرائیل را آماده کرده تا به دادگاه لاهه ارائه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: درآمریکا شواهدی به دست آمده است که اختلاف و تفرقه بین ایالت‌های آمریکا به ویژه تگزاس در حال شکل گیری است و تاکنون ۲۵ فرماندار طی نامه‌ای حمایت خود را از جدایی و استقلال تگزاس از حکومت مرکزی و آمریکا اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون آمریکا و متحدانش ۵ بار به یمن حمله کرده اند، افزود: در این ۵ بار نه تنها نتوانسته اراده مردم یمن را تضعیف کند بلکه اراده مردم یمن نیز قوی‌تر شده است و بایدن اعتراف کرده است حملات آمریکا به یمن نتوانسته بازدارنده باشد.

به گفته وی در ۱۴ ژانویه یمن یک فروند ناو جنگی آمریکا را با موشک مورد هدف قرار می دهد و در آخرین درگیری طولانی یمن با کشتی‌های تجاری در حالیکه ناو‌های آمریکایی آن‌ها را حمایت می‌کردند ناوی‌های آمریکایی هدف موشک‌های یمنی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأیید حملات یمن از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: جوان‌های یمن به منهاج امیرمومنان(ع) عمل می‌کنند و دشمن ظالم هستند، از این رو ما نیز اقدامات اخیر یمن را در قطع شریان اقتصادی اسرئیل تأیید می‌کنیم.

وی در ادامه به برخی حواشی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در قطر و نتایج درخشان ایران بازی‌ها اشاره کرد و افزود: بازیکنان امارات قبل از دیدار با ایران اعلام کردند ما اشک ایرانی‌ها در خواهیم آورد، اما به لطف خداوند هر سه بازی ایران با پیروزی ایران به پایان رسید.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: از ورزش و بویژه فوتبال که مورد استقبال عمومی و شادی مردم است حمایت می‌کنیم و ورزش‌های مدال آور نیز نیز سبب افتخار ملی است.

به گفته وی در ورزشگاه قطر پرچم‌های مزین به الله به اهتزاز درآمد، اما حاشیه آن حرکات موزن برخی بانوان و خواننده زن در بازی ایران و هنگ کنگ شرعا حرام است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: براساس تحقیقات انجام شده وزارت ورزش و وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کردند به آن‌ها چنین اجازه‌ای ندادند، از این رو اگر دولت مجوز داده است باید پاسخگو باشد، اما اگر دولت اجازه نداده و شرکت خصوصی انجام داده است باید پاسخگو باشد چرا که برخی آن را بهانه‌ای برای کوبیدن دولت انقلابی قرار داده اند.

وی با تأکید بر اینکه اصل ماجرا که یک زن ایرانی را به صورت به نمایش گذاشته می‌شود محکوم است، اظهار داشت: ما ترویج فحشا به هیچ عنوان حمایت نمی‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه ائمه اطهار (ع) را سیاستمدار و سیاست آن‌ها را الهی دانست و گفت: حضرت زینب (س) هم در گفتار وهم در کردار خود حقیقتا یک سیاستمدار است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات