۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۰۶۱۳
با حضور بسیجیان کاشانی؛

آیین غبارروبی و عطرافشانی مرقد امام خمینی برگزار شد

آیین غبارروبی و عطرافشانی مرقد امام خمینی برگزار شد
اصفهان- در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، طی آیین ویژه‌ای توسط بسیجیان کاشانی با گلاب ناب قمصر شستشو و عطر آگین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: غبارروبی و عطرافشانی مرقد امام خمینی(ره) توسط بسیجیان کاشانی با حضور مسئولان شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در نهمین روز از بهمن ۱۴۰۲ انجام شد.

وی افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته این مراسم با حضور بسیجیان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و ورزشکاران شهرستان کاشان به نمایندگی از دیگر بسیجیان شهرستان‌های سراسر کشور اجرا شد.

سرهنگ اکبری با اشاره با اشاره به اینکه بسیجیان کاشان همه ساله این توفیق را دارند تا در آغاز دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل، این مراسم معنوی و باشکوه را انجام دهند، افزود: بیش از ۲۰ سال است که افتخار عطر افشانی و شست و شوی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با گلاب ناب کاشان قبل از آغاز ایام دهه فجر توسط بسیجیان این شهر در قالب کاروان اعزامی و همراه با اجرای برنامه‌های معنوی با هماهنگی و هدایت مدیریت آستان انجام می‌شود.

وی گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب «امام خمینی (ره) همیشه زنده تاریخ است» و بسیجیان کاشانی به نمایندگی از همرزمان خود در سراسر کشور امروز با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان بستند تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه که دستاورد نظام اسلامی است، دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تأکید کرد: به برکت وجود ولایت و تبعیت مردم از، ولی فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌شود. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات