۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۰۹۳۵
در مناظره «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» مطرح شد؛

خواست دشمنان شرکت نکردن مردم در انتخابات است/ باید مراقب احزاب باطل بود

خواست دشمنان شرکت نکردن مردم در انتخابات است/ باید مراقب احزاب باطل بود
در نخستین جلسه مناظره با عنوان «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» با توجه بر این که حضور مردم در صحنه ها، بزرگ ترین ابزار برای موفقیت هر حاکم و نظام است بر لزوم مشارکت و حضور مردم در انتخابات برای موفقیت نظام اسلامی ایران تاکید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نخستین جلسه مناظره با عنوان «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق ناطقی سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان قم و حجت‌الاسلام علی احتشام استاد سطوح عالی حوزه علمیه در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی احتشام استاد سطوح عالی حوزه در این جلسه با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات اظهار داشت: هر جایی که بتوان برای دفاع از اسلام با دشمنان مقابله کرد، از اهمیت بسیاری برخوردار است و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، مقابله با دشمنان و دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در دهه های گذشته با ابزارهای مختلف نظامی و کلاسیک به مقابله با نظام اسلامی آمده و حتی با استفاده از ابزار دلار، درصدد بالا بردن افزایش تورم در کشور بودند که الحمدالله تمامی اسلحه های دشمنان از کار افتاده و دشمنان شکست خوردند.

مناظره «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» برگزار شد

استاد سطوح عالی حوزه بهترین اسلحه و ابزار دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی را ابزار رسانه و بهره گیری از این ابزار دانست و بیان داشت: دشمنان هنوز از این اسلحه و ابزار برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می کنند و در صدد از بین بردن خداباوری مردم و وحدت کلمه از نظام اسلامی هستند که ان شاءالله در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام محمد صادق ناطقی سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان قم در این جلسه با اشاره به وجود تمدن های متنوع در گذشته و شکل گیری تمدن اسلامی در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: در آن زمان، هیچ کس باور نمی کرد که تمدن اسلامی پیامبر اکرم(ص) بتواند، بروز پیدا کرده و همه را مبهوت خود کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز اتفاقی بزرگ بود که با خون شهدا و جان نثاری های افراد بسیاری به ثمر نشست و انقلابی شکل گرفت که همه را مبهوت خود کرد و سبب شکل گیری انقلاب اسلامی و به وجود آمدن مقدمات تمدن نوین اسلامی شد.

مناظره «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» برگزار شد

سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان قم با بیان این که حضور مردم در صحنه ها، بزرگ ترین ابزار برای موفقیت هر حاکم و نظامی است خاطرنشان کرد: اگر به حکومت های گذشته و ائمه معصومان علیهم السلام توجه کرده و تفکر کنیم، خواهیم دید که نقش مردم در این حکومت ها به چه میزان موثر و تاثیرگذار بوده و در استمرار و نابودی حکومت ها تاثیرگذار بودند.

وی افزود: عدم حمایت مردم از امیرالمومنین علیه السلام و پای کار نیامدن مردم برای حمایت از امام علی(ع) سبب شد تا نتیجه مطلوب حاصل نشود و امروز نیز لازمه موفقیت نظام اسلامی ایران مشارکت و حضور مردم در انتخابات و حضور پرشور در صحنه های مختلف حضور است.

حجت‌الاسلام ناطقی با اشاره به لزوم وجود وحدت و تقویت آن در بین مردم اظهار داشت: احزابی که درصدد شقه شقه کردن مردم و ایجاد اختلاف در میان آنان هستند، از احزاب باطل به حساب می آیند و باید مردم در رأی دادن به این احزاب این گونه مسائل را در نظر داشته باشند.

مناظره «بررسی چالش های لیست های انتخاباتی» برگزار شد

گفتنی است، مشروح این مناظره انتخاباتی بزودی در خبرگزاری رسا منتشر می شود. 

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات