۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۹۶۶
دبیر جشنواره طلافنگ:

جشنواره «طلافنگ»، رویدادی برای همه هنرمندان است

جشنواره «طلافنگ»، رویدادی برای همه هنرمندان است
اصفهان ـ پایون با اشاره به برگزاری جشنواره ملی طلافنگ گفت: همه هنرمندان به. دبیرخانه این رویداد باید تعهد بدهند که مالکیت اثر از خود ایشان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مهدی پایون دبیر جشنواره طلافنگ در نشست خبری و رونمایی از پوستر «طلافنگ؛ نخستین جشنواره ملّی موشن‌گرافیک» در خصوص اولویت‌بندی داوری آثار در دبیرخانه این رویداد، گفت: اولویت در دبیرخانه جشنواره با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی داشته باشند لذا کارهای تولیدی شانس بیشتری برای دریافت جوایز خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: آثاری که می‌تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، انواع موشن‌گرافی های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کومیت‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن می‌باشد.

دبیر جشنواره رویداد طلافنگ به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و افزود: هنرمندان می‌توانند ارسال آثار خود را به نشانه  mor.ir/talafan‌g ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دستیابی به اطلاع‌رسانی فرایند جشنواره و آثار منتخب به آدرس @morsalatmotion در پیام‌رسان ایتا رجوع کنند‌.

پایون اظهار کرد: حجم موشن‌ها حداکثر ۵۰ مگابایت و زمان آن ۱۲۰ ثانیه و هرتولیدکننده ۳ اثر را می تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی به آزاد بودن ارسال آثار برای عموم به دلیل ملی بودن این رویداد اشاره کرد و گفت: همه هنرمندان به. دبیرخانه این رویداد باید تعهد بدهند که مالکیت اثر از خود ایشان است و دبیرخانه جشنواره این مالکیت را دارد که به آثار برتر مجوز انتشار بدهد./1304/

ارسال نظرات