۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۵۰۹۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ایمان و اخلاص امام خمینی و حمایت مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند

ایمان و اخلاص امام خمینی و حمایت مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: ایمان و اخلاص امام بود که با دست خالی و تنها با حمایت مردم توانست در برابر شاه که توسط آمریکا حمایت می‌شد به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان، گفت: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه قدرت الهی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی در حوادث و هدایت انقلاب موثر بوده است، پیدایش انقلاب اسلامی را از الطاف خداوند دانست و افزود: اگر الطاف خدا نبود امام خمینی (ره) را قبل از انقلاب به شهادت می رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد که نسل سابق انقلاب این هنر را داشته باشد که بتواند عظمت انقلاب اسلامی و اسلام را برای نسل‌های جدید انقلاب بیان کند تا آن‌ها نیز بدانند چه اتفاقات و چه حوادثی برای تشیع رقم خورده است.

وی ادامه داد: جوانان نسل امروز انقلاب اسلامی نیز اگر جلوتر از جوانان نسل گذشته نباشند عقب تراز آن‌ها نیستند و به این باور رسیده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند که اگر توان آن را داشت طی ۴۵ سال گذشته انجام داده بود.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه ۱۴ قرن تشیع تحت سلطه و منزوی بوده است، اظهار داشت: ایمان و اخلاص امام راحل بود که با دست خالی و تنها با حمایت مردم توانست در برابر ارتش رژیم پهلوی که توسط آمریکا و ابرقدرت‌ها حمایت می‌شد، به پیروزی برسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات