۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۷۵۱۰۰
آیت الله کعبی:

22 بهمن نماد وحدت مردم ایران است / شعارهای تفرقه آمیز بر خلاف آرمان های امام است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آحاد مختلف جامعه باید با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن، از مستکران، دشمنان انقلاب و همچنین فتنه گران بیزاری جسته و حمایت خود ار از نظام اسلامی و ارزش های والای انقلاب نشان دهند.
آيت الله كعبي عضو حقوقدان شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري
آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت دهه مبارک فجر خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شد و تصریح کرد: به لطف خداوند ملت ایران امسال نیز همچون سال های گذشته اقتدار و عزت خود را در روز 22 بهمن ماه به نمایش می گذارند و به صورت یکپارچه در این روز بزرگ شرکت خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حساسیت شرایط کشور و فتنه های اخیر اظهار داشت: همه اقشار مختلف جامعه باید با حضور در این راهپیمایی از مستکبران، دشمنان انقلاب و همچنین فتنه گران بیزاری جسته و حمایت خود را از نظام اسلامی و ارزش های والای انقلاب نشان دهند.

وی 22 بهمن را نماد وحدت ملی ایران دانست و اضافه کرد: افرادی که می خواهند در این راهپیمایی شرکت کنند باید یکپارچه، یکرنگ و با نشاط و پرهیز از شعارهای تفرقه آمیز در این راهپیمایی شرکت کنند و همگام با دیگر اقشار جامعه شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر دهند.

آیت الله کعبی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جهت تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی روز 22 بهمن ماه و حضور حماسی مردم تاکید کرد: اینها از همین الان در حال برنامه ریزی و نقشه چینی هستند که با شعارهای مشخص و نمادهای مخصوص در این راهپیمایی شرکت کرده و با ایجاد تفرقه در صفوف ملت حضور یکپارچه ملت را تحت الشعاع قرار دهند؛ اما باید بدانند که در مقابل سیل خروشان ملت و حضور پرشور آنها راه به جایی نخواهند برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ریزی جریان فتنه و مراحل سیر این جریان ابراز داشت: جریان فتنه در این مدت مراحلی همچون آماده سازی، رادیکال کردن فتنه، دعوت به حکمیت، مظلوم نمایی و تلاش برای امتیاز گیری از نظام را طی کرده است و اکنون در حال عقب نشینی و سرخوردگی است.

وی بیان داشت: این جریان الان می خواهد با برخی از اقدامات صوری و شعاری، خودشان را به رسمیت بشناسانند و در عین حال به عنوان معارض در نظام باقی بمانند در حالی که این موضوع به هیچ وجه با هم قابل جمع نیست. اگر این افراد واقعا دلسوز نظام و انقلاب و امام هستند، باید همان راه رهبری و تمکین به قانون را در پیش بگیرند و از شعارهای تفرقه انگیز پرهیز کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شعارهای تفرقه انگیز در روز 22 بهمن ماه از هیچ فردی پسندیده و قابل قبول نیست و این حرکت بر خلاف آرمان های امام، انقلاب و رهبری است. /924/ت302/ص
ارسال نظرات