۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۰۳
امام جمعه نکاء:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی و انقلابی همه ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکاء با تأکید بر حضور گسترده ملت ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه شرعی و انقلابی همه ملت است.
امام جمعه نکاء
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکاء در گفت و گو با خبرنگار رسا در ساری، 22 بهمن را روز وحدت ملی برای مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه متعلق به همه ملت ایران است و همه باید با حفظ اتحاد و انسجام در این راستا در این راهپیمایی با شکوه بیشتر شرکت نمایند.

وی  22 بهمن را نماد وحدت، انسجام فراگیر، هماهنگی و همدلی همه اقشار و آحاد ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی امسال همانند سال های گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب حماسه‌ای عظیم خواهند آفرید که موجب شگفتی جهانیان می شود.

امام جمعه نکاء حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه وفاداری ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و شهدا و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: 22 بهمن امسال همانند گذشته موجب یأس و نا امیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که ملت ایران همانند نهم دی بار دیگر در 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در صحنه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند. 22 بهمن یادآور دستاوردهای فراوان و ایثار گری مردان و زنانی است که با گذشتن از خود به مرز خودباوری رسیدند تا معنای واقعی استقلال، آزادی جمهوری اسلامی در ایران طنین انداز باشد. 

وی با اشاره به نقش رهبری در پیروزی انقلاب اظهار داشت: در آن زمان رهبری امام راحل و در شرایط کنونی رهبری مقام معظم رهبری، انقلاب را به پیشبرده و در مسیر الهی به حرکت در آورده است. انقلاب اسلامی دارای یک فضای جدید و نوین و دارای پیام‌های علنی و آشکار برای جهانیان است که صدور اسلام به جهان از عمده آن دستاوردها است.

امام جمعه نکاء  ادامه داد: هم‌اینک ملت ما با هوشیاری و درایت بیشتری در برابر دشمنان وارد صحنه شده و دشمنان هم این را به خوبی دریافتند و ناچار شدند که صف‌بندی‌ها و جبهه گیری‌هایشان را شفاف و واضح نمایند./950/ت302/ص
ارسال نظرات