۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۵۱۰۶
مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان:

اساس حرکت امام خمینی نهادنیه کردن ارکان اسلام در جامعه بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان، با بی‌نظیر خواندن نهضت امام خمینی‌(ره) در دنیا گفت: هدف امام راحل از هدایت نهضت اسلامی پیاده‌سازی ارکان اسلامی در جامعه بود.
امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام میر شمس الدین اکبر حسینی، مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان، ‌در همایش«سبک بالان عاشق» در سازمان جهاد کشاورزی این استان، توجه به هدف حرکت امام خمینی(ره)برای ایجاد انقلاب و شناختن مسیر انقلاب را از نکات قابل توجه در دهه فجر عنوان کرد‌ و با بی‌نظیر خواندن نهضت امام خمینی‌(ره) در دنیا گفت: هدف امام راحل از هدایت نهضت اسلامی پیاده‌سازی ارکان اسلامی در جامعه بود.

وی فراموش کردن شهدا و حرکت امام راحل را از عوامل فاصله گرفتن از اهداف امام برای ایجاد حکومت انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: اصل و ماهیت انقلاب از بین رفتنی نیست، بنابر این مسؤولان باید در جایگاه‌شان با توجه به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان، شدیدتر و سریع تر از آحاد ملت‌ به تکلیف‌شان عمل کنند.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی نهم دی ‌گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ‌نشان دادند که چگونه از ولایت و رهبری انقلاب دفاع می کنند.

حجت الاسلام اکبر حسینی با اشاره به وضعیت کشور در دوران دولت اصلاحات‌ افزود: کسانی که در دولت اصلاحات صاحب مقام و مسؤولیتی بودند و می‌گفتند از شهدا یاد کردن سبب کسل شدن مردم می‌شود و جانبازان را خشونت‌طلب عنوان می‌کردند؛ چنین مسؤولانی چطور می‌توانند یک ملت را اداره کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب سکویی برای بالا رفتن به سوی خدا است و کسانی که خون شهدا را پایمال می‌کنند، مطمئن باشند بر زمین خواهند خورد.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان در پایان هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی را از وظایف همه ملت به خصوص خانواده شهدا برشمرد.

گفتنی است،  همایش«سبک بالان عاشق» نوزدهم بهمن از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در رشت برگزار شد. /950/پ203/س
ارسال نظرات