۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۵۱۱۱۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمنان از موفقیت‌های ایران در عرصه هوا و فضا عصبانی هستند

دشمنان از موفقیت‌های ایران در عرصه هوا و فضا عصبانی هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمنان از موفقیت‌های فضایی ایران عصبانی هستند به طوریکه اقرار کردند، تحریم‌های ۴۵ ساله ایران سبب پیشرفت‌های علمی آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: مردم ایران از سال ۴۲ تا به امروز حدود ۶۰ سال است برای انقلاب مقاومت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی ظالمانه‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها و سختی‌ها تحمل کرده اند و از آرمان‌های خود کوتاه نیامده اند، افزود: جمهوری اسلامی ایران از زمان کارتر تا کنون حدود ۴۵ سال است از سوی دشمن تحریم شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: زمانی که حشد الشعبی پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف موشک‌های خود قرار دارد، آمریکایی‌ها نخست وزیر عراق را تهدید کردند اگر حشد الشعبی ادامه دهد پول نفت عراق بلوکه خواهد شد.

به گفته وی نخست وزیر عراق به حشد الشعبی اعلام کرد اگر آمریکا پول نفت عراق را نپردازد نخواهد توانست ادامه دهد و استعفا خواهد و حشد الشعبی نیز اعلام کرد در حال حاضر فقط پایگاه‌های اسرائیل را هدف قرار خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مردم ایران با مقاومت خود پرچم امیرمومنان (ع) را برافراشته نگه داشته اند، اظهار داشت: ایران مقتدر با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن سال ۸۷ نخستین ماهواره خود را به نام امید پرتاب کرد.

وی با اشاره به ایران سال ۹۱ نیز کاوشگر بعدی خود را با برخی موجودات زنده از جمله لاک پشت به فضا فرستاد، یادآور شد: در دولت یازدهم و دوازدهم در فعالیت فضایی با رکود روبه‌رو شدیم، اما دولت سیزدهم با یک پرتابگر سه ماهواره را به فضا فرستاد که یکی از آن‌ها در ۷۵۰ کیلومتری مدار زمین قرار گرفت.

به گفته وی دشمنان از موفقیت‌های فضایی ایران به شدت عصبانی هستند بطوریکه اقرار کردند، تحریم‌های ۴۵ ساله ایران سبب پیشرفت‌های علمی آن‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به پیشرفت‌های علمی و معنوی ایران اشاره کرد و گفت: ترویج مراسم اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان معتکف از پیشرفت‌های معنوی و از برکات انقلاب اسلامی و زحمات امامین انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه ملت ایران برای دین خدا مال و جان خود را هزینه و تقدیم می‌کنند، افزود: حضور در پای صندوق‌های رای و رای هر یک از ما سبب استحکام و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات