۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۲۰۹
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

برای خرید کتاب برنامه داشته باشیم

برای خرید کتاب برنامه داشته باشیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه کتاب هم روح و هم جسم انسان را تغذیه می‌کند، گفت: برای کتاب باید برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه لتحر در امامزاده عبدالله لتحر کاشان گفت: همانطور که برای تهیه نان و ... برنامه ریزی داریم برای کتاب نیز باید برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کتاب هم روح و هم جسم انسان را تغذیه می‌کند، افزود: عمل صالح و کتاب مفید غذای روح و جسم انسان است و جامعه باید با کتاب انس گرفته و از کتاب بیشترین بهره برداری را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه کتاب باید به عنوان یکی کالا‌های خرید سبد خانوار قرار داشته باشد، اظهار داشت: همانگونه که برای تهیه نان و دیگرمایحتاج ضروری خانواده برنامه ریزی داریم به کتاب نیز که محصول فکر یک نویسنده است اهمیت بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تأکید کرد: کتاب‌های ویژه زندگینامه شهدا، شهید مطهری و کتاب‌های دیگر را باید در کتابخانه در دسترس کتابخوان‌ها قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است، عملیات اجرایی ساخت کتابخانه لتحر از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و بعد از ۱۳ سال با تلاش دولت سیزدهم افتتاح شد برای این کتابخانه که بیش از ۵۰ هزارجلد کتاب گنجایش دارد در مجموع برای ساخت و تجهیز آن یکصد میلیارد ریال اعتبار از محل حمایت‌های خیرین، شهرداری و دولت سیزدهم هزینه شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات