۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۲۱۵
آیت الله غروی در گفت‌وگو با رسا:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بزرگ‌ترین نماد قدرت ملت ایران است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بزرگ‌ترین نماد قدرت ملت ایران است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که ۲۲ بهمن، روزی تاریخی برای ملت این است، حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات را بزرگ‌ترین نماد قدرت ملت ایران دانست.

آیت الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه 22 بهمن، روزی تاریخی برای ملت این است اظهار داشت: در این روز، ملت ایران توانستند با اتحاد و وحدت، قدرت طاغوتی را بدون این که قدرت نظامی داشته باشند، ساقط و نابود کنند.

وی افزود: رژیم شاهنشاهی، رژیمی بود که در واقع ایادی آمریکایی و انگلیسی آن را مدیریت می کردند و بنای آنان نیز این بود که همه چیز ما وابسته به خارج باشد و در واقع چنین نیز شد و امروز به تدریج متوجه می شویم که وابستگی یک کشور به کشوری دیگر چه معنا و مفهومی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: انتظار در روز 22 بهمن این است که همه اقشار مردم در این روز در صحنه حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند؛ چراکه این، حرکتی بسیار موثر در برابر دشمنان و نقشه های شوم آنان است.

آیت الله غروی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات، بزرگ ترین نماد قدرت ملت است و در جایی که ملت ها پای نظام خود باشند، بیگانگان نمی توانند نقش منفی خود در آن کشور را بازی کرده و اهداف خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به این که خسارت های بسیار و جبران ناپذیری در زمان رژیم پهلوی به منافع ملت ایران وارد شد تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که کشور ما در گذشته چه آسیب هایی از استعمار و استبداد و وابستگی به بیگانگان به خود دیده است و مستشاران بیگانگان برای ما تصمیم می گرفتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته همه چیز به ضرر ایرانی و کشور تمام می شد؛ اما امروز نظام ما، استقلال سیاسی دارد و باید سعی شود تا در زمینه های دیگر نیز با تلاش های بیشتر بتوانیم در زمینه های مختلف نیز به حد مطلوب و دلخواه دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات