۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۱۲۶
امام جمعه مرند:

انقلاب اسلامی الهام بخش آزاد‌ی‌خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند گفت: امروزه همه عدالت‌خواهان و حق‌طلبان جهان با الهام از انقلاب اسلامی مردم ایران فعالیت می‌کنند.
امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نسبت به سال‌های گذشته را خواستار شد.

امام جمعه مرند با بیان این‌که مردم ایران برای احقاق حق خود و طرفداری از اسلام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و جواب دندان‌شکنی به دشمن خواهند داد، گفت: هر مسلمانی باید مشکلات داخلی کشورش را مانند مشکلات شخصی خودش بداند.

وی افزود: اگر به مردم این گونه اطلاع ‌رسانی شود که حضور آنها در برابر دشمن انعکاس مثبتی دارد، مردم نیز مانند شرکت در انتخابات‌ها، حضور یکپارچه و پررنگی خواهند داشت.

حجت الاسلام نعمت‌‌زاده تاکید کرد: از مسؤولان کشوری خواستاریم، مردمی را که از ابتدا با انقلاب و نظام همراهی کرده‌اند، دریابند و با توجه به این‌که مردم حضور خود را هر ساله ثابت کرده‌اند، محبت و خدمت مسؤولان هم روز به روز بیشتر شود.

امام جمعه مرند با اشاره به الهام بخشی انقلاب اسلامی به مردم مبارز فلسطین اظهار داشت: جریان صهیونیستی حاکم بر اسرائیل که به هیچ چیز جز تداوم تسلط بر بیت المقدس نمی اندیشد، تا کنون با برخورداری از پشتیبانی قدرت های بزرگ و بهره گیری از سکوت مجامع بین المللی، اقدامات گسترده ای را با هدف تغییر هویت اسلامی مسجد الاقصی و تسلط کامل بر دروازه غربی آن به اجرا گذاشته است.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی‌خواهان جهان است، ادامه داد: امروزه ملت سلحشور فلسطین با مقاومت، پایداری و حماسه آفرینی، اتحاد و یکپارچگی خود را برای دفاع از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی و حفظ هویت اسلامی به نمایش گذاشته است./935/ت302/س
ارسال نظرات