۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۵۱۳۹۹
در حکمی از سوی معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

احسان حامدمقدم مدیر اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» شد

احسان حامدمقدم مدیر اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» شد
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی احسان حامد مقدم را به عنوان مدیر اجرایی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، فرشاد مهدی‌پور در حکمی احسان حامدمقدم را به عنوان مدیر اجرائی نمایشگاه رسانه‌های ایران منصوب کرد. در این حکم آمده است: «نظر به ضرورت احیا و برگزاری شایسته نمایشگاه مطبوعات به عنوان بزرگترین رویداد مطبوعاتی کشور بعد از یک وقفه شش ساله که همواره یکی از مطالبات اصحاب رسانه بوده است و باتوجه به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان مدیر اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.»

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در متن این حکم تصریح کرده است: «هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری شایسته نمایشگاه در موعد مقرر و در محل انتخابی، تمهید امکانات رفاهی و خدمات‌دهی مناسب به شرکت‌کنندگان با هماهنگی دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان و اتخاذ تدابیر لازم برای پشتیبانی از اجرای برنامه‌های مصوب به جنابعالی محول می‌گردد. امید است ضمن تقویت تعاملات با دستگاه ها و سازمان های ذیربط و بهره گیری از تمامی ظرفیت های ممکن و بر اساس یک برنامه ریزی دقیق و عالمانه، نهایت اهتمام را در اجرای ماموریت های محوله، معمول دارید.»

ارسال نظرات