۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۸۱۶
نمایشگاه مطبوعات؛

نقش طلاب در شورآفرینی برای انتخابات بیش از دیگر اقشار جامعه است

نقش طلاب در شورآفرینی برای انتخابات بیش از دیگر اقشار جامعه است
پدر شهید مختارزاده با تأکید براینکه طلاب انقلابی سند زنده انقلاب اسلامی هستند، گفت: نقش طلاب در شورآفرینی برای انتخابات بیش از دیگر اقشار جامعه است.

حجت الاسلام مختارزاده با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تاکید براینکه رسانه دینی اعتقادات مردم مخصوصا جوانان را هدایت می کند، اظهار داشت: رسانه دینی فضائل دینی را در جامعه ساری و جاری و رذائل اخلاقی را از جامعه دور می کند.

وی با اشاره به اینکه نقش طلاب در شورآفرینی برای انتخابات بیش از دیگر اقشار جامعه است، ابراز کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که طلاب برای انتخابات تبلیغ کنند تا مردم اهمیت انتخابات را بدانند و در صحنه حضور پیدا کنند تا در سرنوشت خود سهیم باشند زیرا مردم به روحانیت اعتماد دارند.

پدر شهید مختارزاده با تاکید براین که مردم محب علمای دین و دوستدار روحانیت هستند، مطرح کرد: مردم اسرار زندگی خود را با قشر روحانیت در میان می گذارند که نشان می دهد مردم هنوز از روحانیت جدا نیستند و به آنها اعتماد دارند و مخصوصا در انتخابات از روحانیت سراغ انسان های اصلح را می گیرند.

وی با اشاره به اینکه برخی از روحانیون برخلاف دین اسلام و منویات امامین انقلاب عمل می کنند، بیان داشت: تز انقلاب از قم آغاز شده و آنتی تز انقلاب نیز از قم شروع می شود؛ امروز یاوه گوهای که علیه نظام یاوه سرای می کنند شبهاتی را که دشمن مطرح می کند در حوزه علمیه مطرح می کنند.

پدر شهید مختارزاده با تاکید براینکه طلاب انقلابی سند زنده انقلاب اسلامی هستند، گفت: روحانیت دوران خفقان رژیم شاهنشاهی را باید به خوبی تبیین کند و ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی را به گوش مردم برساند؛ نمونه انقلاب اسلامی در هیچ کجای دنیا وجود نداشته است و لازم است که طلاب در مقابل کسانی که با ارزش های انقلاب اسلامی مخالفند بایستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه متصل خواهد شد، اظهار داشت: روحانیون باید در نبردهای سخت تر از انتخابات نقش اصلی ایفا کنند؛ فتنه جدید فتنه عدم شرکت در انتخابات است؛ شرکت در انتخابات واجب است تا قدرت جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات