۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۵۲۱۰۶
با معرفی و تقدیر از نفرات برتر؛

رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» به کار خود پایان داد

رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» به کار خود پایان داد
اصفهان - نخستین رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» باحضور مسئولان و اساتید قرآنی و خانواده‌های قرآنی با معرفی نفرات برگزیده در تالار شهر کاشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره‌های آسمان» که در تالار شهر کاشان برگزار شد، گفت: برای نخستین بار در شهرستان کاشان یک رویداد قرآنی ویژه مخاطب کودک و نوجوان با این جامعیّت در ۴ بخش و ۳٠ رشته و برای هر نوع استعداد قرآنی در کودکان و نوجوانان تعریف و اجرا شد به نحوی که هر کودک و نوجوان بنا به علاقه و استعداد خود توانستند در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار بخش ویژه آیه‌های ایثار و شهادت در یک رویداد و مسابقه قرآنی و بصورت مجزّا قرار داده شده است، افزود: هدف از برگزاری کنگره سرداران و ۱۸٠٠شهید کاشان آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی شهید و شهادت است.

فرجی ثواب اجرای این رویداد قرآنی و برکات و ثمرات آن را که با حضور و رقابت بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان با مشارکت دارالقرآن آموزش و پرورش و اتحادیه کانون‌های فرهنگی برگزار شد به روح سرداران و ۱۸٠٠ شهید گرانقدر شهرستان کاشان تقدیم کرد و ابراز امیدواری کرد این سنگ بنای قرآنی و این رویداد قرآنی هر سال با قوّت و افتخار بیشتر برای کودکان و نوجوانان این خطّه‌ی استعدادخیز برگزار شود.

لازم به ذکر است، اجرای سرود توسط گروه صراط، پخش کلیپ گزارش عملکرد اجرای جشنواره ستاره‌های آسمان طی دوماه، پرچم گردانی خادمین امام رضا (ع) معطّر به عطر حرم امام رئوف، دکلمه خوانی، ارائه گزارش عملکرد اجرای جشنواره از جمله بخش‌های مراسم اختتامیه رویداد قرآنی بود.

شایان ذکر است، معرفی برگزیدگان این رویداد در بخش‌ها و رشته‌های متنوّع قرآنی شامل بخش آوایی در رشته‌های؛ تلاوت، حفظ، روخوانی، مفاهیم، اذان، مداحی قرآنی، قصه‌گویی قرآنی، دعاخوانی قرآنی، بخش هنری شامل رشته‌های؛ عکاسی، نقاشی، خطاطی، تئاتر و هنر‌های دستی قرآنی، بخش رسانه شامل رشته‌های؛ تولید پادکست، کلیپ، موشن و انیمیشن قرآنی صورت گرفت و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات