۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۳۳

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فاکر

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر را تسلیت گفت.
حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا فاكر
به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر رحلت عالم جلیل القدر و روحانی مجاهد حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر(ره) موجب تأثر فراوان گردید. این عالم جلیل القدر سالها از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از سالهای آغازین نهضت امام خمینی(ره) همراه امام و انقلاب و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» بوده است و در طول مسؤولیت‌های مختلف که داشتند بارها مورد سوء قصد عمال رژیم شاه و منافقین قرار گرفت و متحمل شکنجه‌های فراوان گردید.

این پیام می‌افزاید: نمایندگی امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون اصل نود مجلس، عضویت مجلس خبرگان رهبری، ریاست بخش انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اهتمام ویژه به چاپ و احیای تعدادی از آثار و میراث اسلامی، .همه وهمه بخشی از زندگی علمی و سیاسی این عالم جلیل القدر بود. سخنرانی‌های پرشور آن عالم دلیر و دفاع وی از ارزشهای انقلاب همواره سرمشق حامیان انقلاب اسلامی و امام عزیز بود.

در بخش این پیام تصریح شده است:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و ملت عزیز ایران به ویژه مردم قهرمان مشهد تسلیت عرض می‌نماید و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستار است./917/د102/ص


ارسال نظرات